"Сълзите на Мария" от самата Мария!

Малко предистория на последния Биопродукт на Христо от Лясковец:
В началото на месец май тази година Ицето ни дойде на гости в София и същевременно си получи една награда "Достойните българи" от БНТ и БНР, заради многобройните и навременни помощи на соц. слаби семейства, болни и стари хора, сираци и т.н. Та като дойде в София ми донесе отново създаденото и произведеното от самия него Масло от Джоджен, което ползвам от 2 години насам, "Кром-крем" и за пръв път кремът за лице "Аурата на Таня". Дни след това, когато почувствах ефекта на крема му за лице, ми се роди идея. Така и така създава уникална козметика, викам си: защо пък не вземе да направи и един тоник за лице, та да знам, че ползвам наистина нещо натурално, а не пълно с разни химии? И освен това ще завърши целият цикъл за лице, защото от опит знам, че сапуните не почистват така, както тоника - особено в големите и прашни градове нуждата от по-добра грижа за лицето си е наложителна. Направо му звъннах по телефона и му викам: "Слушай, Ице, предизвиквам те да създадеш тоник за лице, както ти си го можеш." Какво се оказва обаче - той работил над този проект от няколко месеца и без да искам, съм бръкнала в акаша и стана тя каквато стана. Учудил се е първоначално от къде знам над какво работи, но е разбрал - също така, както и аз разбрах какво ще е следващото му творение (има начини). Ден преди рожденият ми ден ме изненада "с поръчания ми" продукт, който кръсти на мен (не че всяка втора жена не се казва така... хихи) - "Сълзите на Мария". Най-"случайното" от всичко, което се случи отново е, че си бях поплакала доста в деня, когато измисли името, а той дори не "знаеше", т.е. не бях му споделяла. От опит знам, че сълзите имат пречистващо действие и се "раждат" от много силна любов. Точно такъв знам, че е и тоника "Сълзите на Мария". Освен това станах на 33. Христовата - пречистваща възраст. :)))
 Утепа рибата, Брат ми!!!    Култов си, признавам те. ...

Благодаря ти, Брат ми!

Мечтата не е това, което виждаш когато спиш, а това, което не те оставя да заспиш .... 
Сълзите на Мария е достатъчен повод за превъзбуда!