ЗА МАЗОЛИТЕ(по ръцете) И СЪЛЗИТЕ!

Не е важно в какъв свят живееш, важно е какъв свят живее в теб! 
Днес(25.07.2013г.) отново имахме честа Да сме Живи и да се Събудим, да Продължим И завършим Делото Което подехме. Извинявам се, че ми е трудно да Пиша В трето Лице, защото аз по принцип Работя сам или само нареждам, какво да се Свърши.
Обаче днес мазолите Ни, потта(ни) и сълзите в Очите на г-н Тодор Велинов Бяха Истинска Гаранция за Труда ни. Един Безкористен и Чист Отдаден труд За каузата под наслов "С Вяра в Доброто".

По Закона За Привличането и Милостта на Прекрасните хора Се събраха Парите за да бъде платен Тока. Изненадите не свършваха само с Тока, Дойте и Телевизора в стаята на Човека за когато тази седмица се говори в Медиите, вестниците...А местните бюлетини даже не си направиха труда да направят, каквото и да било...

Денят беше прекрасен, слънчев и ПОДХОДЯЩ ЗА ДОБРИ ДЕЛА!

БлагоДаря на Всички хора, които се отзоваха с каквото могат. За мен е истинска Чест да Бъда Част(от цялото), с Познанията си, Страстта си, Желанието си и най-вече с Действията си, които допринасят за каузата...Е, искам да нахраня и тези дето не харесват това, което правя или Правим...Но какво от това! МЕН МЕ ИМА, НАС НИ ИМА И СМЕ ТУК И ПРОСО ГО ПРАВИМ, БЕЗ ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАМЕ с малките душици, които ги има и не обръщат внимание на Действието ми/ни.

Аз съм Христо от Лясковец, и участвам с какъвто ресурс разполагам за да помогна. Направете го и вие!

И с това Изненадите не Свършват...Аз заявих, днес пред г-н Велинов, че Аз лично ще започна възстановяването му, като терапевт. Изчаквах само да свършим НАЛЕЖАЩОТО за да започна и другото с което мога да бъда от полза... Та аз завърнах толкова много НЕБЛАГОДАРНИ ХОРА, от "онзи свят" и не получих нищо в замяна, че тук Човека, който РАЗЧУВСТВАХМЕ С ЖИВИТЕ си и ПОСЛЕДОВАТЕЛНИ ДЕЙСТВИЯ...ли няма да помогна!


P.S.:заставам зад всяка една моя дума!


 Само за един час този материал беше поместен в писателската ми страница във фейсбук  и беше видяна над 378 пъти...