Обувка по Мярка!



Разбрах по трудния начин,че: Мъдростта не може да се получи наготово както и Любовта. Или ги откривам сам(или те ме откриват), изминавайки такъв път, какъвто никой не може да измине вместо мен, от който никой няма да ме избави, защото Мъдростта и Любовта – това е Личния ми поглед върху нещата.
                                                                    

Вече 10-сет години те крия от чуждите погледи и те пазя в сърцето си. Защото личния ми живот стои в „тъмния сектор“ на терена и не позволявам да бъде осветяван. Оказа се, че освен „Клиент №1“ в които се превърна, давайки ти този статут в бизнеса ми, написах книга със същото заглавие за теб с под заглавие „Опасна близост“. Но никога близостта ми с теб не се оказа твърде „опасна“. Може би така съм си мислел, че ще е, но не. Оказа се, че ти получаваш овациите, а аз стоя в сянка и само се усмихвам. Но за мен е чест, че човека, който държи сърцето ми може да преживее комплиментите на света, защото са заслужени и чести. Любовта е в основата на всеки един от тях, макар че (не)могат да бъдат излъчени заради завистта-човешка...


Защото те ОБИЧАМ


...След това последваха много други неща и дойде „Силата на пръстена“ третия том от Трилогията ми „Африка в моето сърце“ в която ти отново си на преден и първи план. Отново те показах на света, но... те дори не ми (по)вярваха, че те Обичам. Подценяват ме (не, че това е важно, но старателно се шегувам с него). Може би смятат, че съм недостоен да изпитвам такива чувства, подценяват ме... и им благодаря, защото това ме улеснява твърде много. В сянка съм когато си поискам! Но чашата ми преля когато успях да постигна и международните сертификати за Тайландската РефлексоТерапия и си обещах пред себе си, че сбъднем ли го това... ти ще получиш най-скъпия парфюм, който мога да си позволя да докопам и да ти го поднеса на колене. Защо ли? Защото те Обичам и това е отговора на всичките ти въпроси към мен...!! Ако си мислиш, че ти си ме (до)пуснала до себе си знаеш, че си с грешка. Защото аз те пуснах в сърцето си, когато се Влюбих в теб и за това ти Принадлежа, така нямам за цел да те притежавам, защото те Обичам... Пред жаждата човек като мен е най-слаб... за това се е родило отуляването ѝ!!! Е направих го, получи си го и сега ще ухаеш на Мечтаното удоволствие чрез едно ароматно докосване от “GOOD GIRL” Carolina Herrera!


                                                    Обичам те-толкова е ПРОСТО!



(ФотоGRAF(а) на цялата фотосесия за празника на жената,която обичам - отново е: Мирослав Маринов)