1.ЮНИ - Ден за всички Пораснали и Растящи ДЕЦА!

Днес е Първи Юни. Ден на всички пораснали и растящи тепърва деца. За целта още преди два дни „нещо ме подсети“, че е редно в края на третия месец да направя нещо изненадващо и запомнящо се. И го оставих до тази сутрин четвъртък да се само-осъществи и да ми покаже какво ще е. И Воала: „Какво би казал да им подариш по една красива червена роза на тези пораснали момичета? С едно допълнително послание, което е в десетката?!“  И станах и го записах посланието в 5:00 часа, след като си отворих очите.

„Аз ценя Силно тези,които „не могат“ без мен. И „никога“ няма да тревожа излишно тези,които са щастливи и без мен!“

И малко преди да отида при тези пораснали момичета,се отбих на пазара и взех изключително здрави и големи рози и ги пъхнах в калъфа на масажния стол, за да не ги видят когато отида при тях. Да тези момичета получават всеки четвъртък Office Om Massage”- масаж на стол от мен. И вече започваме четвърти месец с тях. Но да кажа само, че когато усетя нещо го правя. А и те заслужават, защото оценяват високо работата ми, която им позволи да опознаят и заздравят връзката с телата си в пъти повече.

Благодаря ви момичета, че ми позволявате да се упражнявам всеки четвъртък върху гърбовете ви и чрез това да ставам все по-добър в своята практика и когато може и има време да ви давам повече от определеното време... Благодаря ви момичета, и днес се надявам да съм направил поне малко денят ви съпричастен с Денят на Детето, понеже всички ние сме деца на някого(слава богу не падаме от щъркелите като десантчици-ха-ха). И както виждате за мен масажа е като детска игра или да се изразя малко по-ясно-както майката докосва детето си когато се удари,така аз докосвам вас да ви освободя от житейските удари на времето и поне малко да ви е по-лек живота и денят...

Благодаря ви Момичета!