Рожден ден с Традиция и "Кром-Крем"

Ч.Р.Д. Сузи!
Много пъти съм се питал дали бих получил „предварителни“ гаранции, че моята мечта ще ме направи успешен, богат или победител в очите на световните (без) действащи тенденции? За моя най-голяма привилегия разбрах, че гаранция за нищо качествено не се дава в този живот!! Защото „въпросната“ може да продължи един ден, може обаче да е любов за цял живот. Но колкото и да продължи това пътуване, си пожелах да е истинска радост и с отвореността да науча колкото се може повече за живота и докосването. И след като разбрах, че изживяването на моята мечта, вече се е превърнало в пътуване на моето сърце чрез приключението, наречено живот, то пътувам всеки ден чрез него.

"Искам невъзможното. Желая недостижимото.Правя необходимото. Получавам максималното!"

Така „създадох“ нещо като традиция, и от три години на тази дата (на нейния рожден ден 4-ти юни) и подарявам „Кром-Крем“. Един от продуктите ми на „Първа Продуктова Гама – Златните 7“, които съм създал по линия на свободната воля и моя личен избор.

С нея се засякохме  в едно „заведение“ където бяхме бармани и от тогава я уважавам. Нищо, че веднъж годишно се виждаме за да и подаря подаръка, който никой не изисква от мен. Но аз го изисквам, и чрез който искам да изразя уважението си към Нея.


Бъди жива и здрава по пътя си. Бъдете живи и здрави цялото семейство!