Massage cream: SeA gracias - Relax XXI

Няма ли страст към това, с което се занимава човек тук и сега, то няма и качество на извършвана дейност, нито доусъвършенстване на заложбите и талантите.

Днес 22.юни.2015г. направих първия си масаж с новия си масажен крем, който създадох точно преди два дни. Ден след билковия крем Билкарúн“. Очарован съм и дори доволен, че рецептата на око, се оказа оптимална и точна. Да не кажа съвършена.

Новия крем се казва „SeA gracias - Relax XXI. Кръстен е така на името на момиченцето СеА от регресията, която ми правиха през 2014г и тя ме отведе отново в Африка...(повече за това в статията). Признавам си, нямам си и на идея, защо от цялата гама започнах със създаването точно на крема, защото всички рецепти са ми готови отдавна просто си чакат мига на сътворяването им. Но може би е така, защото масажа ме съпътства всеки ден през последните 20-сет години. Когато се чудех, какъв да е 7-мия продукт от новата гама, някак от само себе си изникна създаването на масажен крем. После се замислих, че наистина нямам масажен крем в гамата си, но имам масло с което работя успешно вече 5 години(масло от Джоджен). Наистина доста странно ме гледаха всички когато им кажех, че това масло е сътворено от онова което всички слагат в боба, а аз пък „го сложих“ другаде!

Но понеже „рискувам“ винаги когато съм себе си, не се страхувам, защото имам верен партньор, използвам всеки ден по предназначение на “max”. Вярно е, изглеждам чудак(в нечии очи), но нищо не мога да направя за тях... Знам, че всичко е магия около мен: словото, мислите, проявленията, жестовете. Тя влияе първо на мен и то със силата на отражението на собствения ми замисъл, който влагам ежедневно и осъзнато във всяко мое действие докато създавам цялата Гама.

И за да не ми липсва и такъв продукт в новата Гама, ето вече е факт! Създаден с много любов и щипка „абракадабра“.  Не се притеснявам да казвам от какво е направен продукта, защото няма нищо по-хубаво от това да се създава доверие. Първото доверие създавам със себе си. Винаги пробвам продукта в/у себе си за да видя, какво е усещането, аромата, реакции и т.н.


Днес когато направих първия масаж бях много запленен от аромата, от качеството на масажа, как се променя, как попива и обогатява кожата „на потърпевшия“. Ароматните масла правят чудеса признавам си. Така месец юни е някак творчески за мен. Хората се подготвят за отпуски, а аз за творчество... Всеки със своята лудост и предпочитания. Когато завърша всички продукти ще направя и серия клипчета с новите продукти за да се видят наяве, как изглеждат и как „се държат“ по кожата на клиентите!