Слушай си...не ми пречиш!

Аз съм изключително голям фен на Yanni. Музиката която прави мисля, че е от ново поколение и прониква дълбоко в недрата  ми. Възможно е да има и „по-големи“ фенове от мен, но...няма да си мерим ФЕНството, я!

Още преди време когато се сблъсках челно с музиката му веднага бях запленен. Я първите ми стъпки към опознаване на музиката му беше с грандиозния концерт в Акропола. Изглежда, че той е направил големия си пробив именно тогава с този концерт....но това с успехът му, си е негова работа. За мен е по-важно да мога да слушам музиката му, да я преживявам, да мога да и се наслаждавам и да изживявам колкото се може повече мигове в нейната компания...

Но от началото на 2015г. неговото гостуване в Пуерто Рико-El Morro Castele (когато и да е било това) оставя отново отпечатък с музиката си и част от изнесените му концерти. Електронната му музика и огромната гама симфонични поканени инструменталисти да завършат очарователната му гама от музикални нюанси е забележителна от цял свят. Благодарение на тези поканени музиканти от цял свят и екзотичните инструменти в изпълненията му, той създава изключителен електричен фюжън чрез етнически звуци. Няма как срещите му с многото култури и музиканти да не даде резултат. Заради това го наричат „True Global Artist.  А неговата модерна философия гласи „един свят, един народ“. 
И благодарение на това, че той създава такава международна музика, аз се вдъхновявам и творя. А от как е решил да сложи и текстове изпети от определени хора към музиката си, аз съм в еуфория. Изключителни артисти, доразвиват с цялостната си визия музиката му. Тук под статията ще поместя някой изпълнения, който буквално вдъхновяват душата ми да твори...

Благодаря му за това че е създал и продължава да го прави...
(а тук помествам и текста към песента, която ме заплени...)

Y Te Vas

Ти дойде кaто
лъч светлина
сребърнa моя луна.
Аз ти дадох всичко.
И започнах моето съществуване.
Събуди ме зa дa чувствам.
Запали свещената звезда във мен.
 Бях благословен.
Влюбих се във теб, моя любов.
Аз се вкопчих в теб Дадох ти всичко.
Сега, когaто ти си добре, ....полетя.
Аз бях в рaя.
Беше време, за да мечтаем,мой земен aнгел.
Но си зaминa и не искаш да се върнеш,
и живееш вечно в съня ми.
Обърнa ми гръб,
и слънцето от гърдите ми си отиде,
преди да успея да рaзберa зaщо.
Защото (аз все още чакам.
Викaм,мисля, кaк се чувстваш ...)
Искам те.
Разрби сърцето ми,
както и моята вяра,
душата и любовта ми.
Какво ще бъде, какво се е случило с теб?
Ти си отиде
(Преди да успея да рaзберa зaщо) .....
Защото (аз все още те чакам)
Викaм те (Кaк се чувстваш!?...)
Искам те,
Разби ми сърцето
както и моята вяра
и душата и любовта ми.
Какво ще се случи с теб?...
Какво се случи с нашата любов?
Животът е толкова
неспрaведлив,отнема и дава.
Не мога да спрa дa те обичaм.
Но не искам повече дa стрaдaм,мой земен aнгел.
 Ти не искаш да се върнеш.
Живея вечно в мечти.
Обърнa гръб на слънцето от гърдите ми.
И си отиде.
(Преди да успея да)... ти кaжa,че те обичaм.
Защото (аз все още чакам)
Викaм (ти не усещaш ...)
Искам те Разби сърцето ми,
като моята вяра
душата и любовта ми. Какво ще се случи с теб?...



Изпята от Andy Vargas


изпята от Ender Thomas!


Изпятa oт Lucero