Първата порция - Beaty Herbal Set

                                      Билкарúн
Не само ти вярваш във втория шанс... аз също!

Сега когато създадох новият крем „Билкарúн“ съм много доволен. Името идва от нашата националност Българска. За това „Билкарúн“ е същото като Българин. Страната ни е известна и с дълбоките си вселенски корени, както и билки, треви и води... за това е толкова „апетитна“ хапка! През последните 3 месеца от как съм се върнал от Англия, някак узря мига да създам нещо. Сърбяха ме ръцете, защото ми е малко странно да оставя тази прекрасна година 2015г. да не създам нещо, „за хората и света“.

Оставих процеса сам да изкристализира и да се появи на бял свят. Без насилие или агресия относно: „защо нищо не става този път“. Не на насилието в/у мисълта и творческия процес. Вярно е, че минаха 6 месеца, защото сме юни месец вече, но пък какво от това.

И така: от няколко безсънни нощи се роди една цяла гама нови продукти с обединяващото име: Beaty Herbal Set(Silver 7). Макар, че този крем „Билкарúн“(20 юни 2015г), ми се върти в съзнанието, че може и да остане като самостоятелна единици и да не принадлежи на ничия гама. Но времето ще покаже. За сега той има почетно място в Сребърната Гама(Silver 7). Започнах с него, защото аз работя с билки и етерични масла. И тази гама ще се различава почти напълно от всичко до сега с единствена разлика, че и в нея ще има джоджен(то се знае)!

Билкарúн“ е крем от 10 билки, кокосова масло, две ябълки  и още нещо (т.е. абракадабра - алхимична подправка присъща само на отдадените). Аромата на крема се получи от само себе си и не съм имал такъв аромат до сега! От два дни се мажа с него и самата миризма на истинска ябълка ме радва и изпълва безкрайно. Сложих и малко мента за да има свежест, защото с всеки продукт от новата гама аз гоня това: Свежест!

Една обикновена проява на Грижа и Свежест...създават безкрайна вълна... която се връща обратно при мен!

“Говори по-малко и действай повече, (забърквай алхимия в продуктите си и ги пусни да плават по света) така думите ти (алхимията ти) ще придобие/ят далеч по-голяма стойност и значимост…”

За това мисля да не „прекалявам“ с думите си в писмен вид. За сега толкова от мен... скоро и повече за Гамата!


Благодаря ви за вниманието!