Запитвания разни + Bonus!

Много запитвания получавам по следния въпрос: „Защо не работя със „Здравната каса“, ако са ми „толкова добри“ продуктите? И „Защо не ги намираме в нито една аптека или дрогерия?“ (още в самото задаване на въпросния въпрос ми прозира зле сформирано мнение. Но ще отговоря прямо:

Няма да позволя първо нищо от това което съм създал да бъде препродавано само, защото някой „е разбрал“ и впримчил болестите на хората с коетo ги е обвързал със зависимости с цел облагодетелстване! Няма разпространители, няма шефове, няма работници... всичко правя сам! Няма никой да препродава по-скъпо продуктите ми! Освен това за мен е най-важно нещата като качество да е винаги такова, каквото е от самия ден на амбицията ми за създаване. Количествата който създавам са бутикови и това няма да се променя като регламент. Това е така, защото качеството е 10.000 пъти по-важно за мен от количеството. Тук не гоня „търговски пиниз“ или някаква сензация, а спазване на принципите заложени в програмата ми на създаване! Източника е един. Аз съм създателя, за това канализирам информацията и рекламата сам. Става „бавно“и мудно(или може би така изглежда за някой защото не показвам много неща на показ), но това не е ваш проблем, мисля! Аз „разчитам“ на доволни клиенти и хора от колкото на прекупвачи! И по тази причина се закупуват продуктите само от мен. Лично с мен се говори за тях и аз лично обяснявам всеки път „макар и едно и също нещо“, но това е част от живота ми. Винаги има „много знаещи“ и не разбрали... Не работя с нито „една каса“, защото държавата не заслужава това!

За мен е по-важно човек да разбере в последствие, че има нещо хубаво и добре непроменено от години с високо качество и да го сподели с приятел или нуждаещ, от колкото да застояват продуктите ми по прашни складове и рафтове. Това е същото като да отидеш в дадена държавна институция и да „висиш“ като глупак пред дадено гише, каса или стая за да ти дадат с цялата мудност с която могат да го сторят, това от което се нуждаеш. Да те регистрират с номер, за улеснение на гражданите, а то въобще не е така. Губене на времето на човека е приоритет ми се струва в тия учреждения, но за това нямам вина!


Ако ви интересува още нещо питайте...да дали ще отговоря, ще преценя! Благодаря за вниманието ви!