Формулата за Успех на Арнолд Шварценегер в 6 правила!

Хората непрекъснато ме питат Каква е тайната на успеха?!“

Първото правило е: Вярвайте в себе си! Но днешното поколение взимат съвети от родителите си, от учителите си. Но най-важното нещо което всички пропускат е че трябва да вникнеш дълбоко, дълбоко в себе си! И да се питаш „Кои искам да съм аз?“ не Какво, а Кого. Не говоря за това което родителите ти или учителите ти искат да бъдеш, а ти! Говоря за това да откриеш това което те прави щастлив, въпреки колко откачено звучи на хората. Първото правило е да вярваш в себе си, независимо какво мислят другите!

Второ правило: Не спазвайте правилата има толкова много правила в този живот за всичко... не се страхувайте да нарушите правилата. Не възможно е да си твърде оригинален или да си прекалено възпитан и да не искаш да нарушиш правилата. Трябва да мислиш „извън кутията“ в това вярвам, какъв е смисълът да тази планета ако искаш само да...си пречка за останалите и да създаваш само неприятности. Единствения начин е като нарушиш някои от правилата!

Което ме води до правило трето: Не се страхувай от провала, всичко което съм постигнал  никога не съм  се... страхувал да се проваля! Не може винаги да си победител, не се страхувай да направиш избор. Не може да избегнеш провала, но така продължаваш напред, продължаваш защото вярваш в себе си...знаеш че това е правилния избор, успехът ще дойде  за това не се страхувай от провала!

Което ме води до четвъртото правило: Никога не слушайте хората колко пъти  в живота си ги слушал... Не може да направиш това, никога няма да успееш, това никога не е било правено преди! Напротив аз обожавам когато някой каже „Никой не го е правил до сега!“ И тогава аз го правя и се оказвам  че съм първия човек които го е направил! Поради тази причина не обръщайте внимание на хората които казват че е невъзможно!

Трябва да го обичате дами и господа, трябва да е това което обичате да правите! Обичаш да пееш? Дори и да не те поканят на някакъв специален концерт за да може всички да те чуят, тогава пей си сам! Трябва да пишеш дори и никой да не иска да публикува книгата ти, прави го за себе си! Ти правиш това което искаш да правиш, създаден си за да направиш  нещо, за да спечелиш нещо но не знаеш как да... го направиш тогава го научи! Трябва да си готов да се жертваш, трябва да експериментираш да си готов да се провалиш за да успееш!  Трябва да си готов за една нова връзка и това зависи от теб,  и от теб единствено То никога няма да дойде до теб... с букет и да ти каже „Заповядай ето мечтата ти“, не никои няма да направи това! Трудно е, разбира се че е трудно и сложно... но си струва!

Това ме води до правило пет: Което е най-важното правило от всички, тренирай здравата! Никога не искаш да се провалиш, когато тренираш до припадък, аз никога не съм искал да губя ничие състезание.  И ти минава през мисълта че не си го постигнал защото не си тренирал достатъчно усилено, винаги съм вярвал в следното „да не забравям никога ничий камък необърнат.“  Мохамед Али е един от моите велики герой с неговия велик цитат който го беше казал когато беше попитан през ’70-те: „Колко коремни правиш?“ Той каза "Аз не броя коремните си преси, започвам да ги броя едва когато започна да усещам болката!“ Когато чувствам истинската болка, тогава започвам да броя, защото това те прави шампион, това е начинът и винаги е бил такъв." „Без болка няма Победа!“ Каквото ми се наложи аз ще го направя, ако имам пречка пред себе си, и нея отстраня, никой няма да го направи вместо Мен!

Това ме води до шестото правило: Винаги бъди благодарен за успехите си и бъди благодарен на страната си!  Запомнете тези шест правила: вярвай в себе си, наруши някой правила, не се страхувай  от провала, игнорирай останалите, тренирай усилено и бъди благодарен!