Лицето на Маслото от Джоджен!

Лицето,което исках преди години да ме представлява пред света.Заради азиатските ѝ черти!

        След като все пак се разбрахме, че аз съм сериозен в намеренията си относно това тя да и възложа да бъде лице на маслото ми, си определихме среща на шадравана в Горна Оряховица.

             С такава радост пропътувах разстоянието между двата града за пореден път и наистина нямах търпение да снимам, а вече се беше появила идея за заснемане на два клипа. Само не знаех, как ще реагира модела помолен от мен, защото наистина не се познаваме и почти нищо не знам за нея. Но тя успя да ме попита: „Какво се изисква от мен?“ А аз и отговорих, че искам да бъде себе си, нищо друго. А това каза те, че и се отдава най-добре, да бъде просто себе си.

Тя пристигна, а аз както винаги бях на уреченото място  преди определеното от нас време и чаках. Стиснахме си ръцете и двамата разбрахме, че сме на точното място в точното време за да създадем нещо красиво. Тръгнахме към другото ми любимо място където ходя да пия кафе Prity sport. Времето въпреки, че беше последния ден на февруари беше прекрасно и слънчево. Денят беше точно като за рожден ден на „Маслото от Джоджен“. Вървяхме и си говорехме с модела приела да бъде лице на маслото ми. За мен беше важно тя да не е истински модел(че аман от „модели“), но пък имаше нещо, което за мен беше важно. Тя има леко доловими азиатски черти, а мен това изключително много ме радва, привлича и пали. За това я попитах(дали би се съгласила да стане лице) един ден докато си пиех кафето в заведението където и бях клиент.  Реших го на мига, защото аз само търся мигове на реализация.  Така няколко дена си писахме и аз я попитах отново. Така си чукнахме среща. Случи се, вече е факт!

Седнахме в базата и просто си продължихме разговора. За да сме напълно отпуснати и просто да използваме времето заради което сме тук да създадем стойност  за нас и продукта ми. И на шега започнах да снимам въпреки, че не бях оповестявал, какъв ми е планът за действие. А, още докато идвах го проиграх няколко пъти, кое как може да стане и така просто оставих нещата да изплуват сами. Така се чувствам много добре като нямаш норми, не гониш срок, време и кой знае, още колко абсурдни неща. Една спокойна среда е най-добре!

След снимките, направих ме два клипа: единият е за това, как може да се ползва маслото, като мазило за устни;



И като масажно средство с напълно различни похвати, които много хора посещавали козметик се изненадаха от видяното в похватите от мен;



Така на рождения ден на маслото на 28.02.2013г. аз правих снимки, пих кафе с лицето на маслото ми и барманчето помагаше за другите детайли относно снимането. Получи се един прекрасен и забавен ден и дори не разбрах, кога минаха 5-6 часа в разговори и смях. Да. „Ако не е забавно не го прави“. Е, на моменти се оказа, че аз говоря и разказвам повече, но с това се оказа, че докоснах доста интимни и лични детайли на модела, на който му се насълзиха очите на няколко пъти. Оказах се добър оратор за пореден път и после „изтърсих“, че това ми е краткия репертоар.

Тя имаше „неблагоразумието“(шегувам се) да ме попита за книгата ми „Африка в моето сърце“ и ме помоли да и разкажа за нея. Понеже тя също има сърце и усеща, че там има нещо интересно и за нея. Оказа се, че с разказването ми тя също пророни сълзи като мен и хиляди други докоснали се до нея. Припознала е много неща от книгата за свои, което е доста изненадващо, защото сякаш книгата става „универсална“ за много души на тази земя. Зад крехкия си външен вид(защото е дама на 18-сет години)тя е преживяла такива „грозни неща“, че дори баба ми надали ще се сети. За пореден път се убеждавам, че зад крехката женска визия стои едно голямо сърце изпълнено с лични мечти и стремежи, който също искат да бъдат реализирани. Но има една спънка: Как? За да промени всичко тя е решила да смени досегашния си начин на живот и да продължи напред.

За спомен!
        Не мога да кажа, че няма да ми липсва, и че тя наистина е един прекрасен човек. Въпреки, че е крехка и се справя с личния си живот „както може“, тя все пак успя бъдейки себе си да бъде забелязана от мен. Благодарение на това тя е лице(то) на маслото. Взела е решение и иска промяна. Аз и желая всичко най-добро и нека знае, че в мое лице вече има един истински приятел.

Където и да се намираш, каквото и да правиш, Криси искам да знаеш, че аз съм тук.