Козметик ли....я пак!!!



Козметик ли….я пак!!!

Не омаловажавам нито една професия, но това, което видях, какво направиха лепенките с носът ми, няма, как да ми го направят с козметичната услуга без да ми насинят/зачервят -носа.

След като видях на моя спонсор спонсора, как си е запазил лепенката за да я покаже, аз реших, че ще пробвам и аз. Е, да ви кажа, дори малко се притеснявах, защо не знаех дали ще се справя. Малко плахо пристъпих към процедурата, а тя се оказа лесна работа. Намокрих си лицето и веднага залепих лепенката. Така с нея престоях 17 мин. и я махнах. Резултата беше видим не само за мен, а и за околните и нямах нито зачервяване, нито притеснения от последици. Тези така наречени образования бяха залепени на лепенката и стояха като сталактити по нея и аз не можех да повярвам, какво виждат очите ми.

-За това казвам, че Почистващата лепенка за нос Master Herb„Чисти пори” код:11317 е уникално средство, което действа сега и на мига.

-от същата серия е и: Почистваща лепенка за нос Master Herb "Бамбуков въглен" код:11325

Не отлагайте вашето удоволствие сега- струва си да се поглезите!!!