Благодарността като начин на изразяване..


Благодарността тази седмица:

Независимо дали практикувате закона на Благодарността или не повечето от нас практикуват нагласата за Благодарността като един прекрасен дар даден ни от Бог. Да бъдеш благодарен за нещо още преди да го получиш всъщност е един прост инструмент за да можем да изповядваме всичко което искаме. Да бъдеш благодарен е нужно за да може самият закон да влезе в експлоатация.

Най-обикновеното изразяване на нашата благодарност е за добрите неща в нашия живот, като нашето здраве, работа, дом, кариера. Но какво да кажем за трудностите в живота ни когато се появят изневиделица? Много често чуваме, че „всичко се случва с причина”, но на колко от това му придаваме значение.

Ето днес на пример докато чаках човека с когото вървях в гората срещнах една прекрасна жена, която нито бях виждал скоро, нито съм говорил с нея. Поздравих я и така си заговорихме. Направи ми комплимент, че брадата ми отива на творческата личност и аз и благодарих-признавам си не се чуват всеки ден комплименти от жени. А през целия път съзнанието ми беше насочено към нея и се питах, как точно сега се появи точно тя. Преди време мъжът и си поръча една моя книга и тя я е прочела и каза добри думи за книгата-която я е изненадала, че пиша. Защото тя знаеше, че работех във фитнес зала, но другото, няма как. Общителна, красива, ведра, добронамерена и лъчезарна беше тази сутрин когато пътищата ни се пресякоха. Докато си разхождаше кучето се разхождаше и тя на въздух като мен.

Искам да благодаря също, че в живота ми се появяват само хора от който има какво да науча-всички други…отзад!!!