Портрет от разлив на кафе!!!


За кафето с любов.

Аз не съм голям кафе потребител, но какво от това. Вчера вечерта попаднах на нещо което ме развълнува толкова много, че няма, как да не го споделя с всички. Аз пия кафе lavazza-caps,  но какво от това. Тука няма да си хвалим марките, а ще покажа нещо което се случва пред очите ви-сега.

Само от разлятото кафе в чинийката не знаех, че може да се случва шедьовър пред очите ви. Стоиш пиеш си кафето-може би си мислиш за любимия човек и ръката просто така започва да се разхожда по листа и да слага своят отпечатък. От това се раждат едни кръгчета, който благодарение на изящното разположение на сърцето се образува образ пропит с кафе. Да буквално пропит и обособен от кафе. Странно, но факт и той е пред очите ви сега.

Прекрасната азиатка Джеу Чоу може да не пие толкова много кафе, но със сигурност доставя прекрасно удоволствие на сетивата и създава една дълбочина и пространственост с произведението си от кафе…Дори се чудя, как успява да пресътвори образа на толкова голямо пространство и го прави прекрасно…

Сега когато гледам това и виждам, как тя разлива кафето се чудя, дали всеки път когато съм разливал кафето си в заведението не се е обособявал поредния шедьовър-е не съм обръщал внимание, но…вие вече можете да обърнете подобаващо внимание. И когато по невнимание бутнете кафето си следващият път огледайте се за форма, знак или послание…защото ние понякога не ги забелязваме..

А, сега къде ми е кафето…