Петък 13...


Петък-13-/разпети петък/.
Вечерта в четвъртък още ме държеше еуфорията от маслосвета, а дойде и интересно предложение от жена взела книгата ми Клиент №1/опасна близост/. Тя разказала на синът си за мен и, че ходя в гората всеки ден и медитирам и той изявил желание да участва в това. Е, отнело му е време да обеди майка си, да ми напише и да ме помоли за участие в един поход и да им покажа, какво правя сред природата. Е съгласих се веднага, защото аз заедно с книгата си давам: приятелството си, помощта и доброто си отношение преди да е сбъркал някъде/но това е друга тема/. Приех и така си нагласих алармата на телефона да ме извести,ако случайно нещо се успя. Е, не се случи, защото когато знам,че поемам ангажимент си спазвам думата.

6:30 бях на мястото, където се разбрахме да се чакаме. Те бяха ме разбрали за другата врата и така се намерихме все пак. Аз обичам да съм точен, а и по късно разбрах от разговора, е че и те обичат да са. Тръгнахме по пътя от който научих най-много за живота от колкото, който и да било друг път. Говорехме, а на моменти те само слушаха, сякаш аз имах какво да им кажа. Е все пак те очакваха това, и да се забавляват в истинския смисъл на думата. Отпуснаха се и бяха предразположени от мен да бъдат себе си. През целия път до края аз се чувствах прекрасно. След края на разходката влязохме в гората и отидохме на скалите където делтапланеристите в Лясковец скачат. Е радвам се,че вятъра духаше срещу нас и не позволи на един делтапланерист да излети и той си чакаше своя вятър. А за нас това беше златна възможност, защото бяхме сами и интересното предстоеше. Показах им няколко упражнения за дишане, въпреки, че през целия преход ние това правехме-дишахме свежия въздух в нашата гора/а и вечерта преваля дъждец/. След това преминахме към нещото за което бяхме дошли-медитацията. Показах им някой неща и им дадох малко време за адаптация след думите ми. Затворихме сетивата и отворихме сърцата си. Не ги оставих много време в това блажено състояние, защото не би трябвало да блуждаят и да се впуснат в преследване на мисли, което само по себе си нее е медитация. Плеснах с ръце и очите им се отвориха. Обясних им още някой неща и така съществената част от разходката и предизвикателството заради, което съм тук беше изпълнено. Малко но е от сърце. Всеки ден по-малко става много.

Не бяха многословни в своите обяснения от преживяното, но може би трябва да им дам време да смелят и преживеят/преспят/ с нещото което ги сполетя. Защото това си е живо преживяване и няма еквивалент на прочетена книга, защото героите са те. Аз бях само един човек превел ги през пътя, за да се докоснат. Преди да започнем ги приветствах в моят свят и им казах, че имат рядката възможност да вървят с мен по моят път. Да те също го вървят този маршрут, но това е друго.

За това тази статия е посветена на тях, че днес дори не се усетихме, че е петък 13/и заедно с това Разпети петък/. Дали не е поличба, не знам, но беше прекрасно.

На слизане пък се срещнах с друга жена, която не бях виждал 3 години и така се прегърнахме, сякаш времето нямаше наистина никакво значение. Така денят беше започнал и какво ли още ни очаква ни оставаше да разберем.

Благодаря ви, за поканата и, че ми се доверихте.