Края на една книга...


בת ים-„Бат Ям” – Момичето на Морето


На 27 март 2012г. сложих край на 14-тата си книга в чернова вариант „Бат Ям”– Момичето на морето. Чаках този ден за да видя, как ще се развие събитието за главната героиня и най-накрая то се случи след 7-8 месечно чакане. От тогава до сега/05.04/ сякаш се отичаше материала ми и днес успях да напиша на белия лист с радост: Край на първа част от първата книга!!! Книгата е започната на 29.11.2010г.

По едно време си мислех, че със завършването на книгата ще свърши и контакта и любовта ми с жената, която по най-тих начин завладя сърцето ми и направи от мен нещо различно за света. Моделира ме по такъв начин, че се чудя това аз ли съм по някога. Главната героиня се оказа много по-силна като жена и човек от колкото съм аз на моменти и това допълнително може да ми е от полза в отношенията ми с нея. Влюбих се в нея по-късно от колкото тя показа чувствата си, но съм щастлив, че мога да го заявя сега.

Завършването на тази книга се оказа и едно голямо изпитание за мен, като човек, защото „от един кратък миг” преживян с нея се роди нещо толкова голямо като този роман, на който му предстои продължение. Сините очи, красивата кожа, голямото сърце, красивата коса, прекрасния аромат на тялото и още са пред носът ми и ми напомнят за близостта, която ни сля. Аз уж водех нещата, а се изгубих като човек, защото потънах в нейните обятия като малко дете.
Много пъти тя ми казва, че не мога да се изгубя, защото съм в сърцето и това може само да ми е показател за истинска любов. 
И ще си позволя да завърша с нещо прекрасно  от нея: „От любовта към една жена…се е родило всичко прекрасно на земята!!!”

Благодаря ти, че те има в моя скромен живот!!!