Pinta,Nina,Santa Maria!

Пинта,Нина,Санта Мария (Pinta,Nina,Santa Maria);


Авторска Картина рисувана '97г.
Малко след като през 1994г. за първи път чух албума на Enigma “MCMXC a.D.” от ‘90г., и започнах да усещам, че съзнанието ми разкроява и отделя определени сегменти от дадени звуци.
Така  ми акцентира върху това,  че мога да разделям и изваждам заслушвайки се в определени тонове, но пък доста често изпусках цялата песен заради акцентите и точно тогава се усетих, че слушам тази музика със сърцето си, а не чрез разума си. Въпреки, че слушалките са в ушите ми и директно без всякакъв филтър музиката стигаше до мозъка ми. Освен това малко след това чух и албума на
VANGELIS-1492:Conquest of Paradise. (Завладяването на Рая). Бях пленен буквално от тази музика. Съзнанието ми автоматично започна да се отклонява и да се рее. Така проучих през годините, че тази е музика създадена от гръцкия композитор Вангелис. А този албум е саундтрак към филма „Завладяването на Рая“ или по-точно във филма се разказва, как през 1492г. Христофор Колумб открива Америка в главната роля – Великия Жерар Депардийо. И така последния инструментал от албума му е озаглавен Пинта, Нина и Санта Мария, които се оказаха корабите, които са пътували до Америка. Може би това даде старт на моята одисея да рисувам кораби. С единствена малка разлика, че не съм имал никога желание да слагам на платната на корабите ми - кръстове, понеже моите кораби не принадлежат на ничия църква. А чисто и просто музиката, която ме извади от контекста и ме прибавяше много често другаде... в друго време. И ми подсказа, че преди да тръгна да търся нещо по света, аз трябва да го намеря в себе си. Защото какво е необятната морска шир за една вечно търсеща душа, каквато съм аз... така създавам и творя своята история.