LOUALTY CLUB-Lyaskovets!

Смисълът на живота ми бе да намеря своята Дарба.А  целта на живота ми бе да се науча как да раз-да-вам от нея на хората, животните и растенията - докосвайки ги. И така, тръгнах на едно голямо пътешествие, за което дори не подозирах, но не се отказах никога от нито една своя мечта заради времето, което ще ми отнеме, за да я постигна... Така се научих да давам на всеки мой ден шанса да бъде най-добрия в живота ми и да го ценя, докато е в ръцете ми, защото друг може да нямам. И едва тогава съдбата ми показа, че тя не е въпрос на шанс (който все чаках - преди), а е въпрос на избор (който правя всеки миг - сега). Защото за нея не се чака, тя се постига с действия.

Прочетох в една книга, че ако не се науча да мечтая за нещо голямо, други хора ще го направят вместо мен, а аз ще трябва „да им помагам“ да сбъдват своята/тяхната си мечта, но не и моята такава… За това добре дошли в моята мечта. Мечтата да създавам изключителни неща, които да подобряват живота на човечеството като цяло и да помогнат на света да бъде малко по-добро място от това, което сме заварили...

Едни от най-хубавите неща в моя живот не са нито „гонени“ , нито преследвани като големи цели, но са из-мечта-ни. И всяко мое преживяване  оказа влияние върху личната ми карта на света. Нещо повече - колкото по-емоционално резонира то в мен, толкова по-дълбоко е въздействието му върху живота ми. Когато правя нещо, на което се наслаждавам, тогава е много по-лесно да бъда сияещ, а времето тогава лети неусетно! Всеки от нас може да прави онова, което умее да прави най-добре, да го прави с любов и от сърце и осъществява призванието си, като се съобрази с Божествения план и да бъде в полза на другите, като така може да дава своя принос за промяната в света. Това е истинска помощ. Защото да правя нещо с правилно отношение означава, че работата ми повдига енергията на хората около мен, без да го разбирам и тогава осъзнах следното: Винаги един макар и малък жест на внимание, създава безкраен вълнообразен ефект, който  се връща отново и отново към мен, дори без да подозирам! Така възможностите да съм в услуга на всеки един човек, когото срещна, са безкрайни. И пътят ми става ясен и чист, защото двете посоки на енергийния обмен в живота ми – това, което се влива и това, което се излива в него - са в равновесие.

За мен е най-важно качеството на това, което съм създал, е да бъде такова, каквото е било от първия ден и доверието, което се изгражда на база случване от самото начало. И дори след 100-200 години продължителите на делото ми да знаят точните параметри на продукта и неговата сила.

                              С уважение: Христо от Лясковец-Христов