50-сет Лета в Един ден-Твоят!

Много неща получих мечтаейки за тях през годините, но много и не дойдоха, и Слава Богу, че стана точно така. Но днес ще ви разкажа за едно от тях...това, което дойде и се случи като момент...

...Защото има моменти, които белязаха живота ми. Моментите, в които осъзнах, че нищо не е същото и времето се разделя на две части – преди това и след него.

Гледайки го по телевизията, четейки за него по вестници и списания исках да се запозная с него...и то взе,че се случи. Но не веднага! Така преди 3 години 08.05.2014г. на награждаването в НХГ по повод „Достойните българи“, аз бях представител на организация, която представлявах и получих наградата директно от Гена Трайкова. На самото награждаване съзрях човекът с когото исках да се запозная и си казах „сега или никога“. Но докато изляза от сградата много хора го обградиха и всеки искаше да го поздрави... Изчаках търпеливо и успях да се добера до него. Представих му се и го помолих да ми позволи да се снимаме за спомен... Той разреши и когато ме прегърна ми заговори сякаш ние никога не сме се разделя ли, а днес (тогава) въпреки това се срещаме за първи път очи в очи... После на празничния обяд успяхме да поговорим повече,защото седнах близо до него и така... другото е история.

Но днес, ах днес е велик ден 5 юли. Денят на неговия рожден ден и кръгъл юбилей 50-сет години. За целта се погрижих човекът от рекламния ми отдел да сглоби и изпипа идеята ми до краен предел и да я материализира. И Воалá, какъв дар се получи не е истина просто. Още преди да замина в София по работа бях го нагласил точно този Дар и си чакаше реда. Сега той е при него и вярвам е останал очарован от творческия ми процес.

Няма да ви мъча повече, става въпрос за изключителния Човек и гайдар на България - Петър Янев. Днес той е рожденик и празнува своя ден, с един сърцат подарък от мен. Измислих всичко, което е написано на картината, а снимките взех от нета. С едно изключение на нашата снимка с него от преди 3 години на жълтите павета пред НГХ.
(тук ще поместя Творческия ми текст, който е разпръснат върху колажа, подарен му от мен):


За твоя 50-сет годишен Юбилей, Майсторе на Гайдата!

Безкрайната Вселената  пее...
Великата България  пее...
Свещената Родопа планина пее...
но само Петър Янев - свири  от Душа!

5 Юли е Светъл ден не само за Семейството ти, но и за Света. Честит 50-ти Юбилей. Бъди Жив и Здрав, защото това, което правиш и оставяш след себе си, съхранява и прави света ти/ни малко по-добър от колкото си/сме го заварили. Бъди!

P.S.: Това, което даваш на Света, го даваш на Себе си. Така че това, което човек, като теб иска да преживее,  той избира да го раздаде. И благодарение на това, аз разбрах за Теб. Живей!

С уважение: Христо от Лясковец-Христов
5 Юли 2017г.
                                                    
                                                          (нямам какво повече да добавя)