Online Store Beaty Herbal Set-cosmetics/info

Здравейте! Днес е малък празник за мен-да си призная.

Вече 3 години и 8 месеца от как сайта(Блог) е създаден и „обикаля“ света, ние от начало не се познавахме. Първите стъпки бяха плахи, бавни и несигурни, от мен към вас. Но и това премина, защото знаех, че няма да е все така! И за това време „наблюдавах“ как бяхме 10, 100, 1000, 10.000, след това минахме и „първата бариера“ от 100.000 посещения-това малко може да се оприличи на стъпките извървени към всеки един читател персонално, който се е отбил тук.. Не съм „от големите“, но съм истински, стоя твърдо на земята, нищо че съм вятърничав в мислите си и ползвам облачни услуги на всяка крачка, за да се вдъхновявам и да не спирам да създавам живот, докато крача. Благодаря ви за безмълвното доверие и внимание с което ме обграждате всеки ден... ние растем заедно! И ето, на...

След толкова време на търсене и (не)намиране, най-накрая открих сайт, който сякаш ми беше „подхвърлен“ от фейсбук. И аз нямах какво да чакам освен да се възползвам. Ползвах и познанството си с човек, който разбира от компютри за да ме посъветва кое, как да сплотя, нищо, че доста неща бях свършил сам. Ето резултата.

Новия сайт: http://beaty-herbal-set.simplesite.com/ е вече факт. Той е с опция за електронен магазин(Online Store) и там съм поместил 5 продукта, толкова ми „отпускат“ от сайта да се продават на този етап(но няма да е все така-скоро и повече). Разгледайте го...


Сега ще разясня за тези, които не знаят, как „се борави“ с магазина. След като отидете
на страница и разгледате продуктите „кликвате“ на определен избран от вас продукт и той ви се отваря в цялостна страница. Натискате бутон „add to basket и то автоматично си го поставя в количката, заявения продукт. Почти същото е когато си в магазина и това което ти хареса си го слагаш в кошницата или количката(ако си си взел такава-обаче). Ако вече си направил своя избор, разгледал си всичко и си готов да преминеш нататък. „Кликваш“ върху количката с покупката и тя те отвежда към едно голямо бяло поле, което иска от теб да напишеш: Трите си имена, точен(актуален)адрес, пощенски код, от кой град си, имейла си и актуален gsm(това е почти същото което ви искат в куриерските фирми като Еконт, Спиди, Лео експрес, Европът и т.н.) А аз от 6 години работя така, като получа заявка през страницата си
във фейсбук която съм създал, има и насока там, каква е информация, която искам от получателя. След което я унищожавам, не складирам адреси и т.н. Не пращам след това(възползвайки се от вече готовия адрес или координати) „агресивно“ без да са ми поискали, нито реклами по пощите, нито пращам имейли като спам, нито правя „топли“ обаждания за да  „се уверя“ в доброто състояние на духа на клиента (това далеч не значи, че не се интересувам, дали са доволни клиентите поръчали продуктите ми.) Не практикувам такива псевдо-алабализми за да „зарибявам“ хората. Не! Аз работя чисто, и когато човек прояви своя интерес и направи своя избор, откликвам внимателно и търпеливо.(но няма да спестя, като кажа, че съм имал заявки, които уж са поръчани, а се оказват заявени все едно от „фантом“ купувач. Иска, а след това никаква индикация за потърсване на заявената поръчка. Това налага аз да платя отиването и връщането на пратката-случвало ми се е. Сякаш за да знам, какво е да ми губят времето и да ми „газират“ нервите, както и да ми харчат парите, които ценя. За това имаше период, в който когато имах заявка молех(не умолявах) хората да изпратят парите за продуктите ми предварително, което ги стъписваше и почваха да се пазарят. Аз „пазарлъци“ не правя. Приключвам с разговора веднага. Който иска-намира начин. Който не иска-винаги има оправдание в задния си джоб и го ползва вместо джокер!(мои думи); Както аз работя чисто, точно и коректно, така бих искал да е и от среща. Всичко друго не го толерирам.


Но да не разводнявам темата...
След като вече сте попълнили вярно точно данните, който са със звездичка натиснете
бутона „continue”(който ни съветва да продължим нататък, защото има още). Прехвърля ви на другата страница и там виждаме попълнената информация, която ни бе поискана от сайта, и колко ще ни струва всичко това. За да финализираме заявката си, „трябва“ да се съгласим с условията на сайта, и да поставим „човчица“ в малкото квадратче, което след като го сторим освобождава бутона под нея за да завършим поръчката натискайки бутона: „Place order”. След като приключим ни отваря нова страница, която ни показва, че сме направили своята заявка успешно и не ни/ви остава нищо друго освен да чакате между 2 или 3 дни за да дойде доставката на адреса ви.
Направихте успешно заявката си, както и своя избор. Благодаря ви!

Освен това ще ви споделя и още нещо. Правил съм много подаръци по поводи и без, както с продуктите си, така и с масажите си. И днес има рядкото щастие да ви покажа-запозная с моя Ваучер с цел-Подарък!

Условието е само едно: Човекът решил да подари изненада на някого минава или превежда паричната сума, след като я е уточнил с човекът, който ще създаде подаръка специално за въпросния клиент, и в определения срок се очаква и посреща топло изненадания. От там той се оставя в ръцете на професионалисти и се наслаждава на изживяването. Това е. Няма нищо сложно!
Gift Vouchers/Ваучер с цел-Подарък!
Сега вече е напълно възможно да зарадвате всеки когото пожелаете като му подарите ваучер с повод или без за моя услуга или продукт/ти. Ако искате да направите нестандартен подарък, различен от досегашните ви идеи, ако сте стигнали до там, че не се сещате за още нещо, то погледнете насам към това, което имаме да ви предложим.
Ваучера се издава на всеки решил да инспирира жест на нежност и внимание, да създаде едно незабравимо изживяване или пък да се отблагодари на някого. Тук е един прекрасен пристан за това усещане и изживяване. Заповядайте при нас и заявете своя подарък-ваучер, като изберете от следните подаръци:


Gold Massage”-35 лв., „Рефлексотерапия“-10-15 лв., “Reiki(Рейки-масаж)“- 25лв., „Масаж на лице и деколте“- 13лв., „Масаж на гръб и ръце“- 17лв., Продуктова Гама: Gold 7”, Продуктова Гама: Silver 7”  Beaty Herbal Set-cosmetics(за цените на продуктите можете да се информирате с повече подробности в сайта на FlornsMedia group).

 За региона на Велико Търново,Горна Оряховица,Лясковец;