Florans Media group presents: "малките неща"

                                                        ...малките неща макар и дефектни са ефектни! 

Може да съм пропуснал много покани за "партита", срещи, интервюта, снимки но това е защото ми е било винаги странно това внимание, когато някой иска 'да те види'. Когато някой има интерес да оглежда хората, да ги "класифицира" и да си ги подрежда в собствени класации мен ме няма в тоя филм. Тези неща вече не приковават вниманието ми, както и телевизията и вестниците. Но от как други неща 'ме грабнаха' от тогава всичко стана различно. Предпочитам да "съм изостанал" от светските клюки и новости, от колкото да се намразя, че някой ми 'смучи' от времето и го губи, а на среща има само бяло вино и някакви хапки (то са си живи трохи). От как разбрах, че това е най-ценния ресурс на Планетата ни, а след него е Информацията(знанието) и чак след това са шибаните Пари. Тогава какво се напъвате бе хора...Защо толкова много си губите времето 'в правене на нищо' и после къде ви бяга....

Няма нищо по-хубаво от това да си винаги на правилното място, в правилното време, когато трябва да си там. Нищо повече или по-малко! Защото вярно битува едно неписано послание от публиката: те не биха ти простили „ако случайно“ вземеш, че „пробиеш“ тънката хлъзгава повърхност на известността и се покажеш на по-голяма сцена от която да те види светът. И когато го направиш тия хора дето се ‚мислят за повече“ от теб, трудно преглъщат успехът ти... дразнят се, казвайки, че могат да го направят по-добре, да го изпеят по-добре, да го изпипат както се казва, а когато им се отдаде този шанс се спичат като кал в пещ, преди да  излезе. Вцепеняват се от страх и не биха си помислили да водят повече толкова щедър живот на празни приказки.

За това дами и господа, не ви моля, а просто ви информирам: Ако обичате, когато се сметнете за нещо повече от мен или от когото и да било, се опитайте да преживеете този факт сами и мълчаливо, без да ме занимавате с вашите коментари или изблици. Нямам време нито за тях, нито за вас. Не търся одобрение, както и не се вълнувам от вашата критика. Всъщност не се вълнувам от нищо свързано с това. Не се вземам много на сериозно, така, че следвайте примера ми и се забавлявайте, ако все още можете, до преди да „презреете“ губейки се в бустана!


P.S.: Все по-добре стават нещата при мен, а при вас, как е!!!