"Колелото на Живота и Знаците в него"

...относно знаците...
Няма как толкова лесно да бъда срещнат, защото: не съм като другите, не ходя където ходят всички и 5 пари не давам дали някой се вълнува от мен или не!

Но там където само можещите, желаещите да положат усилие да ходят пеша могат да ме срещнат, разговарят и да организираме „бъдеща“ среща ѝ евентуална такава за „кафе пауза“ м/у антракта на живота!

Вървейки в гората и разигравайки сюжета на проекта върху който работя от две години(въпреки, че бе изместен от други) някаква кола мина покрай мен и чак когато намали и спря, аз се обърнах да видя, „кой какъв интерес“ има към мен. Човека дори върна назад и каза: „Ти си Христо от Лясковец, бих искал да поговорим. Кога ти е възможно?“

Я, казах си аз и тука ме откриха. Както винаги провокирам хората с отговора си: „Веднага мога да го направя“. Което съответно не се случи, защото човекът имаше работа и беше тръгнал за към нея. Разменихме телефони и аз тръгнах по своя път... все пак имах работа „за вършене“. Стигнах до горе пред манастира и взех решение какво да „досложа“ там където се роди самата проекция. Обърнах и продължих надолу да слизам. То не е само качването, ами трябва и да слизаш. Не е само да издуваш бузи пръхтейки нагоре, ами би било добре да се насладиш на спокойното си дълбоко вдишване и като слизаш....

От там минах покрай басейна и се насочих към местността „Светицата“.
Някой неща са изключителни, но самата пародия на беседка сравнение с предната, тая може и да я няма. Кой си помисли, че като намаже дъските с лак ще бъдат „вечни“ и няма да бъдат повлияни от дъжд, студ и пек... Ама нали има време за „усвояване“ на детайли...кой съм аз,че да „възразявам“! Та там човекът ми звънна отново и аз бях привършил със снимките на местността и му дадох 15 мин да сляза до центъра. Не обичам да ме препират за нищо и за това дадох повече време, нищо, че се смъкнах за  8 мин. Поглеждам часовника от време навреме за да съм „в крак“ с времевите тенденции!

Стиснахме си ръцете и аз казах, че в този град не бих пил кафе и ги заведох на мястото където водя всички мои гости.  Този човек беше с брат си. Някак ми беше любопитно, какво толкова настоятелно иска да говори с мен този човек...Признавам си и аз по някога съм любопитен!
Разковничето в разговора е, че този човек преди две години е видял нещо свързано с мен, което съм писал и коментирал в предавания относно издаването на книги. Понеже работя с Izdavam.com и той е попаднал на това благодарение на брат си... който му подсказал за този път! И както си говорихме той вмъкна една тема, която мен ми е изключителна топла и приветлива на сърцето. „Знаците“ в нашия живот. И благодарение на тях, той вместо да си се прибере от Велико Търново направо в мястото където живее с.Мерданя, преминавайки покрай с.Шереметя(магистралата) завил към лясковския манастир. И някъде по завоите се засича с мен. От там на кафе и на масата в кафето на Prity sport! Та тези малки синергии, даващи невидим тласък на нашия порив за случващото се в живота ни или обръща каруцата или я кара да върви по-настоятелно!


Доволен съм от „внезапната“ среща и разговора. Слушах го внимателно
как той споделя свои неща и несгоди по житейския си път и как е стигнал до тук с произведенията си... За това сега ще направя реклама на неговата творба:Вечеря за Пикинез“- Разкази... а автора е Миролюб Влахов.(скоро като я прочета ще напиша цяла статия за нея и какво ме е
докоснало в нея)!

Този творец ме срещна в гората, пожела лична среща с мен и я осъществи. Но той чете „знаците“ на живота и знае много от тях, какво означават, което си е добра честота на разговора и от време на време на вълнолома на живота се появява и сбъдването им!


"Времето, когато трябва да го направите (Дадено Нещо), е тогава, когато вземете решение за него!!! Когато учиш всеки ден по нещо, неизменно ставаш все по-добър. Докато накрая няма на къде повече да ходиш и започват да учат хората от теб... Изключително явление е целия процес на пресЪТВОРЯВАНЕ на животът ми!"
                                                        Авторско изписване на нещата!!!


поради изключителни лични и важни за мен ангажименти, това може да е последната статия за 2014г...но,очаквайте още след това...хубавото те първа предстои през 2015г.!!!