Ч.Р.Д. на Маслото от Джоджен

Следва втора част...

Освен престоят ми в София по повод Метода Силва, раздавах и автографи на книгите си от поредицата „Африка в моето сърце“...което си е цяло събитие за мен.

Но днес ще говорим за Маслото от Джоджен и Кром-Кремът ми. Да, те днес(28.02/01.03-2017) имат рожден ден.Пораснаха толкова, че вече могат „сами да се оправят“ в големия свят. Маслото стана на цели 6 години, а Кремът на цели 5.

...Преди да го създам ползвах различни „други продукти“, но признавам си това време свърши още тогава когато разбрах, че повечето продукти ги развалят. За това си представих какво ли ще е да „затворя“ кръгът и да работя само с мои неща. Е, и това време дойде с цената на моята болка и кръв. Сега когато пиша това се замислям, че това което съм създал не мога го „занесе“ никъде един ден когато си отида от този свят. Но пък си поставих дръзка цел: Всеки дом да има поне по един крем-просто така за всеки случай. Защото майките знаят най-добре,  че кремът „работи“ и действа бързо...

Тези два продукта са от Продуктовата Гама на „Златните 7“ и освен, че са
най-търсени са и ежедневно прилагани както от мен така и от семейството ми. С Маслото от Джоджен работя ежедневно с хората когато правя масаж и дори някой от тях си поръчват за вкъщи. А относно кремът ми една докторка-хомеопат бе споменала преди 2 години: „Христо, ако не си развалиш качеството на кремът, ще работим дълго време заедно.“ Да в контекста на изречението е прихванала част от концепцията ми за качеството каквото е от самото начало. И така нещата се случват...аз създавам малки ботикови количества за да се свършват бързо и да създавам нови...

Изминах дълъг път, но мисля, че повечето все още не е изминат. За това в този ред на мисли продължавам нататък. Показах на личния си лекар как само с въпросния Крем ще третирам мястото на раната от стъкло зашита в спешното(нищо, че ме третираха там като куче). Много хора докоснали се до нещата после изпращат своите отзиви. Дори си позволи една жена да каже на скоро: имах чувството, че ти „ще дойдеш“ и ще помогнеш на детето ми,нищо че си далече аз просто вярвах освен,че кремът ти е вълшебен, ти ще дойдеш за да докоснеш детето ми за да му мине всичко...(това малко ми прозвуча като онази приказка с която израснах – Доктор Ох,боли на Корней Чуковски)...

Фотограф Мирослав Маринов
Пред такива майчини думи...моите редове са просто излишни. С Желание, Вяра, Очакване и Действие (както е в Силва метод), аз стигнах до тук. Казах си, че ще го направя и наистина го направих без да знам какво ще ми коства. Да отначало се лиших от много неща, за да финансирам това и да го подобрявам всяка година напред, а сега е различно. Живея с това, живея за това и Очаквам още куп красиви неща да се случват оттук-нататък.

Но за тях друг път...

P.S.:Никога не мога да се извинявам, пред когото и да било, че съм верен на мечтата си... защото знам, че животът изживян със съжаление е празен. Никога няма да се извинявам, че имам мечти, към които се стремя всеки ден и те ме карат да се чувствам жив... всякога!

Честит рожден ден. На добър път и да илядим!


(фотограф на цялата фото-сесия е Големия Мирослав Маринов)
Фотограф Мирослав Маринов
















Фотограф Мирослав Маринов
Когато снимките и празниците
говорят,аз ще замълча...