Правила за Ревизия


Израснах във време на отиващ си комунизъм и уж бъдеща декорация. Видях и едното макар и дете, а сега виждам и това, което става тук и сега. Продължавам „да израствам“ но не на години, а на съвсем различна честота.
Моделът на поведение беше да слушаш по-големите и да уважаваш по-старите. Само, че какво се случи с мен. Аз не съм от лесно преклонимите душички и не зачитах и това правило. Защото се оказа, че вместо да ме научат/ и от училището/ да се справям с живота, както хубаво би било да е така, се оказва, че искаха от мен да бъда някакъв си бачкатор/за някого и никога за себе си/. Не се съгласих и продължавам да действам  в тази насока.
Приех много бързо, нещо което интуицията ми зададе като параметри и се оставих в него направление. А то е: “остави се живота да те води и учи“. Така започнах да вървя по тези стъпки и реших да направя ревизия на нещата до тук в навечерието на рождения си ден/27.11.2012г./ часове преди да стана на 33 години.

                        Правила за Ревизия
                                               (упражнение за преглед на деня)
                                                      по модел на Невил Годард

Newille Goddard
Хората, който не познават силата на въображението заспиват в края на деня си, изморени и изтощени  приемайки всички събития от деня за безвъзвратни. Вместо това би било добре да има едно при написване и приспособяване на денят по наш модел, което ни се иска наистина да преживеем.
Самата авто-ревизия може да се прави и постига във всяка една област от живота не зависимо къде се намирате и с какво се занимавате.
Единственото изискване е да повишите вниманието си по такъв начин и интензитет, че ви е напълно да се потопите и вживеете в преглежданото действие. Упоритото въображение, центрирано в усещането за вече изпълнено желание е тайната на всички успешни действия.

Всеки етап от човешкия прогрес е осъществяван от съзнателното, доброволно упражняване на въображението!
                                                                                                   Невил Годард

Чак след като се докоснах до Невил Годард разбрах още нещо, което като, че ли до сега ми убягвало. Но разбрах и него и така започнах да пиша своите писма…ето малък откъс от едното:

„Здравейте, г-н Христов… От как разбрах ме за вас, книгоиздаването, книгоразпространението и книгонаписването вече не е същото за никого, а още повече за нас. Поздравява ме ви за неуморимия труд, който сте положили през годините докато пишете и никой не е знаел за вас. Това което видяхме, прочетохме  и осъзнахме, е че вие имате нещо, което до сега не сме срещали което е явно ваша марка за успех“.

Опитайте и вие също ще си докажете, че вашето въображение е създателят.

Чак след това ще разберем, защо толкова много акцентираме върху важността от контролирането на живото въображение.

P.S.:Скоро ще напиша и истинското развитие/с писмата/ по този въпрос…очаквайте го!!!