Последното предаване...

Последното предаване...е вече факт!

Още преди да замина за София се бяхме уточнили с Мирослав Дечев за предаването, което ще направим след като съм се върнал на 01.03.2017г. Баш на „Баба Марта“. Той ме подготви като ми каза, че заедно с него ще има още един човек, който ще ми задава въпроси. Дамата, чиито въпроси много ми харесаха се казва Ирена Трайкова и е ученичка последна година в Хуманитарната гимназия-Велико Търново. Казах му, че за мен няма проблем, кой стои пред мен стига да си е „свършил домашното“ както си трябва. И тя наистина го беше направила. Дори когато седнах на стола преди да започне предаването тя ми изчете въпросите и аз възкликнах, че  въпросите са прекрасни и ако отговорим на тях подобаващо за другия водещ няма да остане нито време нито място...(хах). Миро, какво направи?!

В това последно предаване говорих за Метода Силва, макар и общи неща да бях разказал вярвам, че това малко от малко запалва искрицата все повече хора да го търсят, преоткриват и ползват с радост в сърцето. Не съм аз този, който ще разкрива какво сме правили на самият семинар, защото това време което „загубих“ не бих искал‚да разпилявам“ в празни приказки... за това нека и другите видят, как се седи на столовете в залата по 12-13 часа два дни... И ако искат да научат нещо, което да им помага, да го сторят...

С Мирослав направихме куп предавания на различна тематика когато започнахме преди 3 години, но една от тях най-много се открои „Масаж на Душата“. Първото предаване беше още когато „членувах“ в една благотворителна организация и първо ме поканиха в „Евроком-Царевец“, а след това в рамките на един час „трябваше“ да се придвижа до „Видеосат-В.Т.“, защото той също ме покани и така започнахме от едно динамично утро преди три години.

А сега е последното предаване с него,което го направихме „с отворен
край“ както в едно от предаванията ни представих романа си „МАХДИМ“, и където казвам, че това е единствения роман с такъв отворен край. Винаги съм се опитвал да направя така,че стилът ми да е лек и неподправен... И винаги ще има какво още да покажа, защото докато сърцето тупка ще се Случват неща...

Преди години съм се чудел как ли ще изглеждам пред камера, какво ли ще говоря пред нея, а и после как ли ще ме „възприемат“ тия дето ще ме гледат...О, я стига...щом едни могат, аз защо да не мога и така вече привършихме някакъв цикъл от предавания, които показаха каквото бе нужно. От там нататък ще видим какво ще последва...а до тогава, хората могат да ги гледат в канала ми(тук).


...но каквото и да е,няма да е същото,както го направихме с него, защото той най-малкото, бе в течение на някой мои неща.

...Но пък съм отворен, за още по-добро Случване и обслужване.


                                                  ...и такива ти ми неща, да илядим!