Escúcha Me

За първи път от как правя предавания, нещо тегаво ми стана, защото не можах да разгърна концепцията за книгата „Женена за един!Спяща с други!“ в ефир, защото темата е кофти и „18+“ е много малко... както и любовта, която се „изпарява“ при първия завой... от обещаващите,които казваха,че обичат,а всъщност само са залъгвали себе си в пространството. Защото човек обича ли се сражава и бори с обекта на своите чувства, а не дезертира като мишка...

В предаването разказах, какво „ново“ покрай мен, защото събирам признавам си няколко неща поне на мен да ми е интересно... и няма да скрия, че всяко предаване може да е последно оттук-нататък.

„Уча се“ да разтълкувам откъси от живота си,но не държа да съм „разказваш на истории“,защото това,което мен ме впечатлява е съвсем различно за всеки един по отделно.Споделям в предаванията,откъси от опит,но никога не давам всичко на готово. И не давам всички отговори...защото за всеки човек камъчетата, които го мъчат в обувката са различни...Едни са малки,други големи,трети дори не се побират.Както и всички изпитания за всеки един са строго индивидуални и за това редно би било да не се сравняваме един друг,както и да преписваме „готовите отговори-сиреч формули“.А и всеки придобива различен опит чрез тях...за това моята истина може да не се нрави на „нереализираните душици“ и да им е трудно да бъде преглътната на един път.

За това... „в живота не винаги можем да вършим големи неща, но можем да правим малки неща с много любов!... и нека живеем преди да угаснем“...


Това правя и не се интересувам нравили се на някого или не...