Добра дума за Маслото от Джоджен!

             От много отдавна искам да ти напиша, че от как ползвам твоето масло,
по време на бременността си се чувствам прекрасно. Кожата и гърдите ми са прекрасни...Наистина дори и докторите го потвърдиха на самите прегледи, че всичко, което ми каза за Маслото ти е Точно така и самото прилагане с фини масажни движения по кожата ми се разпростира като воал. Наистина не знам, как си го създал Маслото, но всичко което ми сподели за него е истина. Изненадана съм, че аз, която съм толкова не запозната с мазилата и не разбирам толкова добре тялото и кожата си сега с Твоя продукт се чувствам изключително. Сега след като се роди бебето ми го мажа и него, но предпазливо и по-малко. Плаха съм и си казвам всичко...Но ти благодаря за Маслото и за нежната ти душа, която откликва с внимание...
                                                                                                                                    Тополова