Разни опити за очерняне на ЙОГА!

В този поучителен филм, забелязвам, че искат да оплюят и да сатанизират Учението Йога. Да донякъде са прави(но само до някъде), защото мен много пъти са ме питали "как така след като практикувам "йога"-17-сет години вече (според техните ограничени разбирания, не съм се побъркал (защото явно има вече и такива-побъркващи се от практикуването ѝ). Та отговора ми беше следния, казвал съм го хиляди пъти и пак ще го пресъздам:

"Следвам нещата стъпка по-стъпка и имам време и сила да контролирам процеса на Съюзяване на Тяло Ум и Дух. Не оставям нещата на самоТЕК, непредизвиквам каквито и да било сили, не оставям свободно Кундалини да циркулира без полза за мен или човечеството и най-важното, това аз съм си го избрал (направил съм своя избор) и не ме е 'зарибявал' никой, защото не съм подвластен на 'зарибявки'...от такъв тип. Практикувам умерено, освен физическия аспект, така и духовния на ЙОГА, като спазвам Духовен ТАПАС-който включва мисловна, духовна и физическа хигиена!Както и физическото прочистване. Нищо, че тегля майни наред, на които заслужава. Съюза, който го размиват тука във филма е доста коварен( и набеден от послушковци или неудовлетворени люде), защото хората не знаят какво е Контрол и се впускат завладени от черните чувства доближавайки се до факта, че доброволно си отдават енергията на псевдо ГУРУ-та. А те на свой ред се хранят с тях (енергията им), която си е култов Вампиризъм.И за това много хора полудяват, защото ги смучат и те нямат съпротивителни сили, защото са като омагьосани...и си я дават доброволно. А освен това се самоубиват в името на това, а не живеят.

Но Йога е много по-велик ДАР от колкото тоя филм искат да я изкарат. Йога не е свързана с религията(нищо, че така се опитват да я представят, че тя принадлежи само на Индия) защото където се намеси тя, всичко се (раз)кривява...Религията е крива,тя подчинява и задъжлава спазване на псевдо ерархия, чрез която всеки се кланя на някого, за да го омилостиви. За това винаги казвам на хората, да проверяват всичко и да не следват 'сляпо' всичко, което видят и чуят и купуват. Подлъгват се и се подхлъзват в капана на паяжината на полученото 'внимание' от някъде и когато това стане, им измъкват черджето из под краката и обикновено стават тяхна собственост. Тия тънки познавачи на манипулацията (ГУРУ-та) си играят с душите на хората, но то и в 'църквите' е така-някаква борба за приобщаване към някаква общност или среда... Нали за това сравняват доста често хората с агънца,които биват приобщавани към дадена религия или общност. То за това Ашрама в Индия, няма нищо общо с църквите дори и в България.Това са само някакви постройки...Само, че в Индия насърчават практикуващия да търси божественото първо в себе си чрез усамотение и медитация,и след това в света,а в християнството трябва да ползваш задължително посредник(защото не можеш свободно да общуваш с БОГ) като се молиш като просяк(защото те така си мислят,че като просиш,ще бъдеш чут от стените на зданието). Пълни глупости-дами и господа. Пълни глупости. Нищо,че съм християнин и то не по собствена воля,защото са ме кръстили(приобщили) когато съм бил много малък едва на 6 месеца и са ме потопили в легена за да ме изкъпят-ритуално.А след много години се обърнах към Изтока, защото научих много повече за свободата си, като човек личност и съ-Творец, а много пъти съм спорел с така наречените БГ попове, защото имам броеница,целувам ръка от уважение и я доближавам до третото си око, и често не се здрависвам с хората а само ги поздравявам с намас‘те и т.н. Все ритуали на уважение научили ме на уважение първо към себе си...Това е съвсем различно нещо,от колкото да стискам лицемерни ръце на тлъсти владици.

       Не призовавам никого към нищо, просто изказвам мнението си относно древното учение ЙОГА, което практикувам с любов и отдаденост и не се нуждая от олтар за да спонсорирам друг такъв, за да върви бизнеса със вещите... НЕ! Това си е техен проблем, не мой! Но призовавам хората да: Гледайте цирка, слушайте го, но мислете ХОРА(не се заразявайте), не купувайте билети за цирк, в който ви говорят само "сладки приказки"....и ви казват, че ако  нямате посредник между БОГ и вас-сиреч някакъв си поп, то вие не ставате за нищо... Просто бъдете по-бдителни и практикувайте Йога!!!!"


                                                                   (практикуващ йога от 17-сет години)


p.s.:Филмът се опитва да очерни йога учението,но показва само циркаджиите дето лаят с/у нея...нищо повече!