Чай от Джоджен на Христо от Лясковец!

В свят с толкова развити технологии, които ни карат да забравим каква е същността на съществуването ни, станете най-учтивия човек, когото познавате.
                                                                                                                                                                                                             Робин Шарма


Докато бях на сбирка на Амуей(Amway) във Велико Търново ми звънна телефона и говорих с една прекрасна млада дама на 33г от Пловдив. Тя търсила чай от джоджен в Гугъл и попаднала на мен. Защо ли? Така я поканих ако иска и има възможност да дойде при мен в неделя и да си поговорим. Въпреки, че него ден трябваше да съм в гр. Елена да се срещна с едни хора. Така аз чаках тази въпросна жена, а тя малко закъсняваше, защото имало мъгла по пътя.  Дойде, посрещнах я. Майка направи чай от джоджен за да го опита и някак разговора започна.

Много държа да кажа, че Мацката си мислела, че ще дойде и след като си вземе нещата ще си тръгне. Въобще си е нямала и най-малка представа с колко приказлив човек ще се среща...

И така говорихме за много неща. Няма да излъжа,че на моменти говорих повече аз, защото виждах, че на нея и беше интересно. Така тя си каза, че е тръгнала да търси чай от джоджен, за да си подобри хормоналния баланс. Така беше дошла където трябва. Хем при човек, който знае много за Джоджена, хем имам изобилно количество. Получи висококачествена продукция, кремове и масло. Освен това си тръгна 100 пъти по-богата от към знания. Беше дошла на гости при едни много добронамерени и благоразполагащия хора каквито сме ние у дома в къща на 129 години.

Тогава и разказах, за нещо което майка ми беше казала преди време: След като направиха ремонта на главната улица в града, майка каза нещо което дори не знам дали съумя, че сякаш думите и са си точни. Сега след този ремонт на улицата хората ще могат по-лесно да стигат до теб и да си лесно достъпен. Някак тогава тези думи тогава минаха и заминаха, но сега сякаш се върнаха с цялата си тежест, защото всичко си е точно.

Така 4:30 мин не можахме да разберем кога отминаха в разговори, смях и разказване на много неща. Моята работа е да се раздавам и да привличам все повече клиенти. А времето ще реши дали ще станем приятели. Не давам приятелството си просто така за няма нищо на случаен принцип.

Закарах я на манастира за да го види, а после на Prity sport за по едно кафе. И така се разделихме,  аз недоумявах, как въобще хората разбират за мен. Но всеки ден си повтарям нещо уникално, стилно и дълбоко: „Хората се нуждаят от моите услуги и аз получавам добри пари за това!“


                                                                                          Христо от Лясковец