"Аурата на Таня" - ©Sprint Tolerans


...Отдели време да вършиш неща, които правят душата ти щастлива.

Минаха 14 месеца от как бях създал Кром-Крема. Започнах отново да събирам информация за обхвата му на действие и неговата дълбочинност на усвояване от кожата. Така не след дълго една жена(Таня) ме помоли да създам крем специално и лично за нея. Така си дойде и името на крема: „Аурата на Таня“. В него някак от само себе си се вляха едни живителни сили и отговориха на ярката индивидуалност на иначе духовитата и ярка изразена идентичност на Таня. За това и заглавието мисля е такова, защото продукта покорява в дълбочина и не досажда, не се натрапва, не стоиш като лустро на някоя неподходяща обувка. Вярно е, че дозата се определя от количеството его изпъкнало на дневен ред, но това всеки може да си го дозира.

Самото Лого изобразява формата на кутийка за крем разделена на две части: съд и капачка. Съдът е изрисуван с кафяв цвят, и от горе е с оранжев; а капачката е с пресичащо се жълто и зелено. А долу в дясно има едно оранжево триъгълниче, което е едновременно като стойка(но само така изглежда/може да е поради липса на фантазия при някои/защото това е ченгелчето на буквата „а“. А това „а“ е първата буква от наименованието „Аурата на Таня“.
                                                                                                           ©Sprint Tolerans

А ето и нейните послания към мен в знак на благодарност:

Здравей, Христо. Искам  да ти Благодаря за крема. Наистина е точно такъв, какъвто ми трябва. Нарочно изчаках известно време преди да ти пиша, за да съм сигурна в резултатите. Сега кожата ми се чувства прекрасно. Вечер си ползвам маслото и сутрин крема. Мога да ти кажа само продължавай да сътворяваш от твоите чудеса. Нека все повече хора да се ползват от дарбите ти и да ги правиш щастливи с продуктите си. Успех ти пожелавам, макар че ти вече си го имаш. Но нали винаги има накъде да се разширяваме и развиваме, така че не се знае какво можем да постигнем. Пожелавам ти да разгърнеш целия си потенциал и да си щастлив и свободен. Както си знаеш така да си летиш и да се извисяваш все по-нагоре.

А тук, Таня ми благодари за това, че съм се Вдъхновил да създам крем и да го кръстя на Нея: „Аурата на Таня“


....Здравей, Христо едва днес сутринта видях че си ми писал, затова сега ти отговарям. Много се радвам, че съм те вдъхновила. Аз самата имам такива моменти на вдъхновение и много си ги ценя, защото от тях се раждат прекрасни неща под влиянието на Висшите сфери. Идеята ти да сложиш име на крема наистина е хубава. Направо ме изненада приятно. Логото също ми харесва. Наистина ме накара някак си да се почувствам специална, защото изпипваш нещата докрай. Благодаря ти, за това. Наистина не очаквах моето желание да провокира такива неща. Наистина беше продиктувано от водачите ми. Искам да ти разкажа и историята за това(кратка е, но е доста показателна има си и малко продължение)....