Насърчаване чрез Пример!


Както много други неща така и това да съм Дарител - не съм казал, че ще е лесно. Но е по-лесно сега да го правя без да се насилвам или напрягам от колкото преди години. Правя го, защото първо за мен никой не го е направил и второ, решил съм да поправя тази „тотална щета“, която е причинена от Времево-Политическия вакуум и човешко нехайство(доста дръзка цел)! Вярно е, че на този етап самата Библиотека не отговаря на моя критерии за книги, защото аз изчетох това, което ме интересуваше и бе налично по темата... Другите заглавия и произведения на тоя етап не ме касаят.

Но най-вероятно и това, което аз дарявам няма да устройва мнозина, но който има претенции да извади от джоба си пари, време и желание и да направи същото. Да дарява книги или средства!А до тогава да не ме занимава с мнението си, каквото и да е то!

За това съм си Поставил за цел(без да скромнича понеже не мога), да дарявам поне по няколко книги на година, за да поправя липсите и вече дори съм преизпълнил плана си с това второ дарение. Дори след като завърша Колежа (не по-рано), ще купя и даря Учебниците издадени от Проф.Карабиберов на Библиотеката, защото ако има поне един като мен, който иска да стигне по далеч, да може да се посвети в материята, която няма практически от къде да се домогне до нея без Учебниците за Колежа. Толкова много съм отдаден на тоя филантропия, че бих искал и други да могат да си позволят да учат в Колежа от нашия град - Лясковец. Да не съм само аз. Но и да има от къде да се подготвят, защото тази информация е злато, но и може да променя човешки съдби следвайки я правилно, ако и бъде позволено да се използва.  Може би не всеки има моите стремежи, цели и желания и слава богу, но ако има поне 1  като мен когато съм искал а съм нямал възможност - преди години, сега това да не е проблем и да бъде постигнато. Ако мога ще обособя и стипендия на 1 човек за да може да стигне по-далеч и това да се превърне в традиция която да носи моята абревиатура и по-мои критерии. Смела мечта, но само след като човек се ангажира пряко с помагане на човечеството нещата му се получават и в личен план. Разбрах го след като първо прочетох книгите и едва след това изкарах семинарите по „Метода Силва“. Само така не се чувствам сам и неразбран по отношение на онова, което Изживявам докато правя това, което Обичам. Защото никой не ми бе казал, че мечтите ми „трябва“ да са разУМНИ! Това се нарича Насърчаване чрез Пример за даряване на каквото и да е!







Благодарствени думи към мен от Читалището:
"Благодарим на нашия съгражданин Христо Христов за поредния дарителски жест към читателите на библиотеката - 9 бр. интересни заглавия."




"Поредното Дарение 7 бр. прекрасни книги от нашия читател Христо Христов/Христо от Лясковец/, благодарим му от Сърце и му желаем много Здраве, Щастие и Успехи!" 

"Толкова "далеч" ли стигнахме,че забравихме какво е да започнеш от нулата с малък Шанс,ярка Надежда и непоколебима Вяра!"



Дарени от мен Основните учебници в Колежа по Спорт "Био Фит" на Библиотеката в Лясковец!!!
Ако имате и капка вяра в идеята, че можете да използвате силата на умът си, за да промените бъдещето си и да материализирате нещата, които искате в живота си, значи разполагате с цялата налична и необходима основа, за да привличате успеха към вас във всяка област...Така каквато и да е следващата ви цел или намерение, представете си, че сте я постигнали и че е (из)минало много време от постигането й. Само така можете да си спомняте тръпката от постигнатото и да я ползвате като гориво за всяко друго ваше начинание! Освен това Намерението да постигате дадено нещо означава постоянна борба с реалността. Обаче оставите ли се на Вдъхновението, животът ви ще се трансформира до неузнаваемост... Пробвайте, няма какво да губите, но имате целия си живот да спечелите!
P.S.: Повече за Дарението тук:https://bit.ly/2Dtg1cv