38 пъти се Случи ДНЕС!

Ето ме това съм аз - Христо от Лясковец! Show Must Go On. Избрал съм да Живея преди 38 години (на тази дата 28.11.) с помощта на моите Родители, поради всичко онова, което мога да дам на Света около мен (което не се разгърна на-вед-нъж)! Стъпка по стъпка Сбъдвам Мечтите си и продължавам по своя път напред. Защото когато ме намери Любовта за достоен, сама започна да сочи Пътят ми и да Лекува! Така разбрах какво Обичам и го следвам без значение какво ще ми струва. За това нямам нужда от велики неща в Живота си, а от малки едва забележими, които го правят Велик. Така не позволявам на Разума да контролира Сърцето ми. Също така тогава разбрах, защо човек има нужда от две ръце. Едната е да си служи с нея, другата е да Служи на човечеството!


Reverend Pastor Hrsto Hristov-Lyaskovets!