Вдъхновението като Взаимност!

С Вдъхновителката и Преводачката!!!
За човекът, който ме вдъхнови...
  За човекът кого вдъхнових...“

Така започва тази история от петък -11.02.2017г.Срещнахме се отново за да си разкажем това-онова. И когато я изслушах прекалено търпеливо и казах, че и нося един подарък, който най-добре ще го разбере. Все пак тя се погрижи той да стане факт. Да, това е превода на френски език на изключителната книга „Африка в моето сърце“ (Afrique dans mon cœur), която точно тя ме вдъхнови да напиша преди 9 години. А сега отново е някак замесена с превода.


И така извадих и я подадох...след това я надписах с надписа, които е в началото на материала ми... Изключително обикновена среща на пръв поглед, но пък за мен това е жив празник, защото все пак става въпрос за моя книга, която се превежда на още един чужд език. Така отново се разговорихме и аз и благодарих чрез вълшебството наречено общуване... а след това последва Office Om Massage което е типично в мой стил да поднасям своите подаръци само към хората, на които държа и съм благодарен...за другите друго!