История(та) на маслото от Джоджен!


Три дни не можех да се изправя от леглото си(а беше 28.02.2011г). Наистина не знам, какво ми беше станало. Майка забеляза това и веднага се сети, че попа който ръси у дома за Кръстов ден и казал, че джодженът във вид на чай помага за проблеми със стомаха. Тогава тя ми свари чай от джоджен и аз пих 3-пъти. На 4-тия път аз вече се изправих и можех да отида до Велико Търново на срещата с един дизайнер, който рисува върху плат най-различни неща. Отидох, защото три пъти вече бях отлагал срещата но сега макар и слаб бях у тях. Дизайнерката извади и вратовръзки и шалове изрисувани за да ги разгледам. Наистина се двоумях дали да си направя сам подарък, но в последния миг се сетих, че Клиент №1(за нея имам написани цели II-книги) имаше рожден ден скоро и това беше идеална възможност да и го поднеса за подарък. Взех го и така се прибрах…

През нощта вече сякаш знаех, че щом джоджена ми подейства така и сякаш ми спаси живота нещо се отключи в мен. Спомен някакъв от предно време и така сама си дойде рецептата. Сутринта вече знаех, че ще има масло от джоджен. Не казах от начало на никого но набавих продуктите и го направих. Докато го правих си спомних другите „две важни подправки“ без който това масло няма да е същото. Докато го създавах просто гледах в буркана и изричах „подправките“ гласно. Подправките са мисловни формули, който правят половината работа и са като Светия Граал. След това майка ми разбра за това мое произведение и така вече „тайната ми“ не беше само моя тайна. Маслото беше създадено и с цел да ми помага от начало в работата като масажист на свободна практика – просто, защото ми омръзна продуктите, които ползвах да ме издънват и то жестоко. Клиентите ми веднага забелязваха и сравняваха разликата и което е по-лошото те ме уведомяваха, че продукта или масажа ми не струват(по нещо се различават само, че надолу по качество).

Няколко дена след като си пиехме с моя приятел кафето в заведението аз разглеждах едно списание „Мениджър“ и някак си там мярнах една реклама, която отключи името на моята марка, и как да се казва самият продукт. Само от погледа на едно каре измислено по някакъв иновативен начин от незнаен за мен дизайнер-стана всичко.  Веднага помолих сервитьорката да ми даде листче от сметките си и аз извадих химикала и записах името. И за маслото ми и за виното ми. Сякаш всичко си дойде от само себе си. Веднага с името дадох да ми направят етикетите и за двата продукта. Жената която ми прави кориците на книгите се справи повече от добре и с това задание. Така вече имах етикет, но нямах шишета. Само след месец се появи жена, което много ми помага и ме има като неин син ми предложи да ми вземе(срещу заплащане) шишенца от фирмата с която си партнира. Нещата сякаш се нареждаха и стават все по-добре. Така и масло + шише + етикет = продукт. Да де но аз не мога да спра до тук и искам кутийка за маслото ми. Задействах друга моя приятелка която пък ми донесе модел на кутийка от там където работи. Така отново зададох на човека, които ми прави кориците, календарите, визитките и всичко цветно да се справи и с това.

Само след 2-3 месеца дойде велики четвъртък и маслото беше вече на година исках да го осветя. В едната църква(в града) ми направиха проблем, че това не можело да става и аз се обадих където трябва и стана това което исках. Маслото ми на велики четвъртък преди Велик Ден стана миро. Другата моя задача. Защото това не съм го казвал никому, че стане ли миро маслото няма да има нито граница нито нещо невъзможно за него. Тук вече може някой да се усети, как му е името…


Някъде между другото бях започнал да казвам тук там на различни приятели за какво могат да го ползват, но сякаш здравословната проблематика разшири своя спектър и се появяваха все нови и нови заболявания, които искаха да опитат и това. Но както с вяра се появи това в живота ми така съветвам хората да подходят с употребата на маслото. На мен не е нужно някой да ми вярва, даже ми е все тая дали ми вярва някой. Но това, което виждам, чувам, усещам, вкусвам и интуитивно се водя до тук ми е Дар, които просто използвам за да създавам. След като стана миро маслото вече си беше проправило път, следите му сякаш от малки стъпки станаха достатъчно видими за човешкото око. Започнах да събирам реални изречени думи от всеки ползвал маслото и как му е помогнало. След като е използвал точно указанията ми какво е станало след това. На няколко пъти дори съм си поплаквал в гората от радост, защото това просто надмина и най-смелите ми прогнози. Да то действа – (мамка му). Така маслото от Джоджен тръгна освен по собствен път ами излезе от очертанията на града и малко след това напусна държавата. Така продължих да разширявам познанията си относно, какво още може да се постигне и направи в тази насока относно сеитба, беритба, опаковане в производство, дистрибуция, разпространение и износ.

Така се появи един човек, които се представи за „приятел“ и уж искаше да ме свързва с инвеститор за продукта ми, но се оказа вълк в овча кожа. Когато разбрах, че аз които съм създателя на маслото си няма да мога да се разпореждам след уж „добронамерената намеса(уж партньорство)“ на него и инвеститора и ще трябва да ги питам за всяка моя крачка, веднага го изгоних човека от живота си – на мига, а дори не бях стигнал до инвеститора(е то може да е бил и блъф). 
Не се е родил човек, които ще ми казва какво да правя, как да го правя и защо да е така, както смятам.

Намери се инвеститор, които извади 1.200.000$ за цех, оборудване и всички екстри. Персоналът е намерен сега се водят преговори с тях и аз ги подбирам. Колкото и странно да звучи(за някой) аз съм шефът и аз набирам кадрите за работа. Главният мениджър също е запознат с това, че ще носи ботуши и ще се каля при работата в нивата с джоджен. Когато му зададох въпроса страх ли те е да се окаляш, тя каза, че е готова да направи нужното за да се случват нещата. Ето това беше достоен  отговор.

Един затворен цикъл на производство на продукти от джоджен. Сеитба, сушене, дестилерия, пълнене, маркетинг, дистрибуция, и износ. Няма човек, в тази дейност, които да не знае от най-малкото до най-голямото в дейността как се прави. Няма незаменими хора в тази работа, както и в която и да е. Работи се усърдно, без алкохол в кръвта и цигари около дейността свързана с продукцията.

Така на 29.02.2013(реално)/макар през 2011г. месец февруари да е с 28-дни защото не е високосна годината/ имаме рожден ден. Маслото от Джоджен стана на II-годинки. По този повод помолих също една прекрасна художничка  да изрисува юбилейното шише, което можете да видите тук.  И тя се справи повече от добре, за което и благодаря от цялото си сърце. По този повод подарих на 5 човека по шишенце от маслото ми като символ на успеха.



-човекът, които ме учи на народни танци;
-човекът приел ме като писател в любимото ми училище-директорът му;
-човекът донесъл най-много джоджен в къщи - баба Мара;
-човекът дарил ме с новото си приятелство  Мишо;
-човекът приел ме толкова топло в сърцето си Маринка;

"Маслото от джоджен - мога да го нарека масло - елексир - изцяло създадено от заряда на природата. Имах възможността да го ползвам по здравословен проблем и мога да кажа, че учудващо бързо ефекта бе на лице, за което ти благодаря Ице. В никакъв случай не правя реклама, а споделям една истина. Пожелавам успех и много рождени дни, а вярвам че ще заеме своето място за съхранение на младостта и женската красота. Благодаря ти!!!"

                                                                                               Маринка Кираджиева

И сега ще поместя това, което събрах за две години. Това са нещата взаимодействали с маслото от Джоджен:

Външно-с намазване;
-кожни раздразнения;
-лишеи;
-екземи;
-виталиго;
-херпес(и);
-напукани пети;
-гъбички по ноктите;

-кокоши трън;
-при проблем с очите(
Конюктивит)-една капка е достатъчна;
-при проблем със зърната на жената и кърмачките;
-при проблем с хемороидите(кървене и подуване);
-при натъртване от падане;
-при суха кожа на лицето, краката,тялото и скалпа;
-при менструални неразположения;
-при МС/множествена склероза/;
-при болки в кръста, врата и ставните производни;
-при рани от диабет на цялото тяло и варикозни вени;
-при високо кръвно)се намазват двете точки на тилната част преди окосмената);
-при рак на яйчниците;
-при рак на дебелото черво;
-при бяло течение(при жените);
-при хрема;
-при масаж и масажни движения с цел освобождаване на напрежението;
-при зарастване на костта(от счупване)и раната след това;
-при мигрена и главоболие;
…като „лубрикант“;

Вътрешно: от 1 до 3 капки;
за готвене…;
за секс;
за диабет;
за високо кръвно;

За масаж:
за цялото тяло;
за масаж на лице, деколте;
за маска на лицето след която само се попива с кърпичка-нищо друго;
за еротичен масаж;

Вътрешно и външно:
като чай от джоджен в комбинация с масаж-ефекта е неповторим;
Маслото от джоджен е  ново поколение (течен) крем, който витализира кожата, спомага за подобряването на нейната еластичност и свеж вид. Предпазва от първите слънчеви лъчи, но не е слънце защитен фактор! Премахва напрежението и наистина отпуска тялото отключва спокойствието и в комбинация с чай от джоджен връща вътрешния мир и се настанява трайно в тялото ни.

Разтваря стреса и не остава следи от него нито по тялото нито по душата.

                                                                                             Лек и неподправен: Стил!

                               За три направления: от вън-от вътре и на духа;

                                                                                                        

И ще завърша с нещо прекрасно, искрено и чисто:

"Не чакайте докато всичко се нагласи точно. Нещата никога няма да се перфектни. Винаги ще има предизвикателства, препятствия и неподходящи условия. И какво от това? Започнете сега! С всяка стъпка, която предприемате, вие ще станете по-силни, по-опитни, по-самоуверени и по-успешни."