Сайта на Христо от Лясковец на 1-година!


Когато разбрах, че сайта ми е затрит просто щото така му е кефнало на оня пич(дето му вярвах), малко се ядосах, защото хората четящи нещата ми ще останат излъгани. Но на 18.02.2012г. създадох сайта, защото не мога да стоя така безучастен.

Христо от Лясковец
Нема нищо по хубаво от това да си придадеш малко аристократичен вид и аз щото не можах друго да си (при)дам си направих лек фасон. Макар и в колаж.

Така плахо и неуверено създадох този сайт, в които публикувам, всичко онова, което не пиша по книгите си, макар и някой от статиите ми да влязоха в едната ми книга  Блог материята масаж на душата

Днес този сайт става на една година, което много ме радва. Минахме интересната 33.713(хиляди) бройка-посещения. Не знам дали са много или малко но знам, че правя това с кеф в душата си. Имаше хора, които подкрепят, други се присмиват, а аз пиша. Хах. Живота продължава и аз няма да спра да правя това, което обичам-да пиша с кеф.

Тази година е наистина много прекрасна година и аз усещам вътрешното си разширение и това ме радва признавам си. 2012-2013г. е продължение на прехода в нас като хора и съм щастлив от този факт. Благодаря ви, че ви има всички знайни и незнайни читатели, които четете(или поне гледате).

Аз никога не съм се притеснявал, че някой(си) ще ми „седне“ на мястото. Защото тайната не е никаква тайна вече. Казал я е гениалният Ралф Уолдо Емерсън: Човекът, който знае „как“ винаги ще има работа. Човекът, който знае „защо“ винаги ще бъде негов шеф.
Управлявам но си  и задавам често въпроса „Защо да го направя?“ и така оставям останалите да се справят като се питат „как да стане?“

Позволих си  да помоля няколко човека да напишат нещо относно: Какво им дава моя сайт?  А, дори се изненадах от отговорите им признавам си.

Само тук хората ‚живот и здраве“ ще могат да виждат така случващите се неща свързани с това, което правя. Които иска гледа, а които не да не го прави.

Завчера се върнах от изложение в Германия и сега работя върху поръчките и анализите на срещите там. Главата ме цепи от четене на каталози, писма и т.н. Едно прекъсване на този тегав процес с прочит на нещо твое, не само ме разтоварва, а направо ме зарежда за яка работа. Дори не толкова позитивните (по отношение на ведрост и настроение) твои неща, ме изкарват от еднообразието и предизвикват някакъв друг род вибрации с положителен заряд. А да не говорим за твоята амбиция и желание за работа, която ти е и хоби. Почти сме колеги, но в различни области, които взаимно се потенцират. Разбираш ли за какво става въпрос? Не съм писател като теб да го опиша, но го усещам отлично, а имам и измислен такъв тренировъчен принцип, който съм нарекъл "принцип на кондиционно потенциране". Използвам го за развитие на физическите качества в програмата която правя за волейбола. Така че, принципа действа и на психо-ниво. Равни сме. Не знам какво точно сме и до колко е наше, или сведено с висше. Знам само, че трябва да се трудим и самоусъвършенстваме и да знаем че всички и всичко около нас ни е дадено и трябва да го уважаваме. И да не забравяме от къде сме тръгнали, защото всеки тръгва от едно и също място, а стига до различно ниво. Последното най-вероятно зависи и от самите нас. Така че, уважавам изключително много това което правиш.
За мен е чест да познавам хора като теб, защото се обогатявам духовно чрез твоите творби.
                                                                        доц.д-р.Юлиан Карабиберов

Какво ми дават статиите на Христо от Лясковец ли? Ами с две думи - дават ми чистота и искреност. Ако трябва да бъда по-многословен ще кажа, че той е от малкото БГ блогъри, които говорят от сърцето и душата си, за което истински му се възхищавам и тайно му завиждам! По случай рождения ден на блога му бих му пожелал да не се изкушава да кривне по трънливия път на бездушието и преструвките. Продължавай да бъдеш себе си адаш! Честит празник!
                                                                                      Поздрави: Христо Стоянов
Когато говорим за статиите на Христо, първо ще трябва да говорим за него, защото той присъства във всяка една от тях. Познанството ми с него за сега е само виртуално, но съм благодарен за него. Христо за мен е пример за това как мечтите се сбъдват. Той ме удивлява с всичко онова с което се занимава и с това как преплита всичките тези дейности, без да нарушава целостта им. За мен Христо е нарицателно за силен човек успял да излезе от рамката на сивото ежедневие. Когато вижда затворена врата, то си прави своя и пак влиза там където се е прицелил! Както казах всяка от статиите му съдържа част от него, затова те са едни от най-любимите ми четива. Вдъхновяват ме, забавляват ме, учат ме, изкарват ме от рамката, отварят ми нови врати!
Най-сърдечно го поздравявам за празника му и му желая да продължава да бъде себе си, нещо което много хора са забравили.
                                                                                                 Стефан Монев
Христо е уникален оптимист. Неговите статии са заредени с такава целеустременост и воля за живот, че човек моментално забравя всички колебания, съмнения и тревоги. Когато чета неговия блог, винаги се зареждам с позитивна енергия; неговата упоритост и оптимизъм се предават сякаш по индукция към мен и аз изправям глава и си казвам: човече, размърдай се, стига си се помотвал - животът не чака! Това е ритникът отзад, от който често имаме нужда, за да постигнем щастието, което заслужаваме.“ 

                                                                                                                   Майк Рам

„Когато чета твоите статии винаги се изпълвам с ентусиазъм и едно спокойствие, че предизвикателствата са всъщност интересни приключения през които преминаваме когато вървим по своя път.“ 
                                                                                                                 Стефан Русев

В този сайт намирах част от себе си чрез публикациите, които зареждат с вдъхновение и много позитивна енергия и освен това оставят траен отпечатък в съзнанието ми от дълбоката мъдрост, която имат в себе си. Тъй като усещам енергията във всеки един написан текст и дума, тук черпя извор от чиста енергия, която ме зарежда, докато си изпия кафето сутрин или следобед, и за мен е един истински релакс посещението на блога на Христо от Лясковец. С толкова много информация за творци и лично споделяне в училището ни Живота - мога да нарека този сайт жива енциклопедия от познание и неизчерпаем извор на положителна, вдъхновяваща енергия в ежедневието ми. За много години и благодаря за този дар, който се оказа ключов за много неща развиващи се дълбоко в мен и оказващи силно влияние над живота ми. Всеки е творец в живота си със своите действия. А творчеството на Христо от Лясковец се оказва толкова всеобхватно, че започва от само себе си да твори и в живота на хората. Безкрайно благодаря с възхита и поклон пред твореца Христо от Лясковец!

                                                                                                                Мария Янакиева

Статиите на писателя Христо от Лясковец ме зареждат с много енергия. Това е един прекрасен човек който много ценя и го подкрепям във всяко едно негово начинание. Бъди винаги какъвто си и успех за напред!!!

                                                                                                              Цветана Иванова

Творчеството на Христо Христов от Лясковец е творчество, с непрекъснато изригващи словесни вулкани..! 
Още от първото четиво – романът „Африка в моето сърце” не се наложи да полагам усилие, за да разбера изложените в него идеи - личностно и духовно развитие, мотивация, успех както и сила на мисълта, закон за привличането и др. Животът ми се  промени към по-добро, придобих по-точна представа за света, в който живея и за собствените си способности. Самия автор срещнах «случайно» в София през есента на 2012 г, а от този роман разбрах и още нещо -„случайни неща няма“ и той съдържа всичко, каквото съм търсила и искала да зная...
Всичко, което Христо Христов пише, идва от неговото голямо сърце на добрия човек, който се радва на успехите на другите творци! Той направи
интервюта не с един,
не с двама човека, и в тях единствената му идея е да
запознае света с тяхното творчество, или с приноса им в просперитета на дадена област, било социална, или писателска... дори и просто
човешките
отношения! Не бива да отминаваме факта, че Христо с гордост се подписва като Христо от Лясковец! Аз обърнах голямо внимание на този факт и той ме прави особено горда, че познавам един такъв истински и неподправен творец,
на който единствената суперлатива е да докосне ЧОВЕКА, да го накара да се размисли, да тръгне по духовния път, да бъде просветен, за да се чувства щастлив! 
Има още един жанр в творчеството на Христо Христов, който аз ценя високо- еротиката! Неговите пикантни и нестандартни разкази! Така ще си позволя да ги нарека. Еротичната литература печели все повече читатели в световен мащаб. Оставяйки коментар за един такъв, негов разказ получих имейл в който беше изложено разочарованието на НЯКОЙ си от мен....Не се засегнах, аз съм съвременна жена, творец, силна, умна и зная какво искам в отношенията и секса. Разбирам един много силен мит, който съществува в нашето общество – че за да получаваш удоволствие от секса първо трябва да се влюбиш. Понякога точно чрез секс можеш да се научиш да обичаш и да откриеш истинската си същност. Това откритие се случва на най-първично ниво – секса! Тази тема не е табу за интелигентните хора. Зад еротиката в разказите на Христо се крие необикновена любовна история, която би допаднала както на тези, които харесват пикантните сцени, така и на читателите, запленени от романтиката като жанр. Неговите еротични писания са за това, за да може човек да се потопи в един свят, в който може би той самия никога няма принадлежи. Възрастните, също като децата, имаме нужда от приказки. А когато в реалния живот липсва нежност, човек му се иска да се потопи в един измислен свят и да я изживее заедно с героите. В еротичните разкази на Христо, описаните сцени на секс не са самоцелни, а служат за допълване и оцветяване на човешките емоции.
Неговият творчески зов към нас е да изразяваме без страх любовта, която крием вътре в себе си, и същевременно да поемаме любовта, която се крие у хората около нас, за да не може никой да ни устои. Вътре във всеки от нас има любов, както и способност да пробужда любовта у другите! Любовта-ето кое е основното в творчеството на Христо от Лясковец
Творчеството на Христо  е не само пълно с откровенията на лични, помитащи емоционални урагани, но и с неговата филантропия и отношение към духовното и физическо състояние на хората. Написал 20 книги, той е и създател на маслото от джоджен, практикува йога, прави масажи на тялото и душата...
Ето какво казва Христо за себе си: "Когато човек работи с ръцете си, бил работник; когато работи с ръцете си и с акъла си, бил майстор..., когато работел с ръце, акъл и душа - бил творец!" Не съм се определял какъв съм, просто правя всичко по третия начин!
Този «трети начин», по който писателят Христо Христов прави всичко, го издига високо в нашата нова, писателска среда и е един мощен потенциал, неговото творчество да стане известно извън пределите на България!
Ти се доказваш сега, за да се  увековечиш в идващото ПОСЛЕ!!
...моята фраза приятелю определено не е култова, а проницателна и предвещаваща!!!
                                                                                                                          Дейзи Патън


Благодаря ви, че ви има. Наистина ви благодаря. Научих много, но продължавам да се развивам и това допринася за личното ми щастие.



Доверието е в началото, емоцията – накрая(но за да заслужиш доверие, първо трябва да го получиш)