Без маска с Елка Стефанова


И ТУК

Днес в разговор „без маска” ще ви представя Елка Стефанова на  52г. от Велико Търново-магистър психолог  (завършила с отличие). Занимава се с  ясновидство, прогностика и консултации (но не по телефона, а на място или чрез записвания).
1.Как се чувстваш в момента?
Добре.
2.Какво е отношението ти за живота към днешна дата?
Аз смятам, че човек живее  и подрежда своя начин на живот според своите разбирания и ако вярва в доброто, много по-бързо и лесно се реализират неговите мечти и планове, много по-лесно говори с хората. Така, че човек живее живота си такъв какъвто го създава в своите представи.
3.Обичана жена си, как го постигаш?
31г.щастливо (семейно)омъжена (за Стефан), постоянни компромиси, взаимооважение на ценностната система на другия, честност в отношенията, уважение на другия род (близките роднинства), 100% подкрепа в трудни моменти. Това е моята тайна за подреждане на семейния ребус. На прекалено много хора се раздавам с топлината и готовността да помагам и може би това определя и тяхното отношение към  мен. И по този начин аз се радвам на тяхната любов.
4.Обичаш ли сръбската музика?
Аз слушам най-различна музика, стига тя да не ме натоварва, ангажира. Понякога просто тя преминава покрай мен и ми създава един  интересен ритъм на живот.
5.Чувстваш ли се реализирана до момента?
Абсолютно.
6.Спортуваш ли?
 Не (смях). Нямам време за това, колкото и тривиално да звучи. Спорта не ми е силната страна, но пък за сметка на това, когато имам възможност се разхождам сред природата. Обичам да ходя на по-интересни места сред природата. И при първи свободни часове веднага реализирам своите разходки.
7.Работата, която работиш какво ти дава и какво ти взема?
Дава ми самочувствието на реализиран и стойностен човек. Мисля, че ако кажа, че нищо не ми взема ще бъда много точна, защото аз творя и живея с работата и проблемите на хората. Така, че нищо не ми взема само ми дава.
8.Как намираш хармония в ежедневието си?
 Имам чувството, че в резултат от  отношението ми към хората в работата се поражда и хармонията на която се радвам.
9.Липсвали ти масажа като услуга по някога?
Да, определено. Когато имам малко време и имам възможността да се насладя  на масажа предпочитам да ми го направят.
10.Какво мислиш за програмите за личностно развитие?
 Това е етап на развитие в обществото ни като цяло.
11.Как си почиваш?
Различно. Подреждам си нещата и ето аз и дори в момента на твоето интервю си почивам.А говорейки с теб емоцията ме зарежда.
12.Вярваш ли в Бог?
Вярвам в силата, която е над нас. А дали е Бог или нещо друго важното, е че сме в една програма на природата, която ни създава. Но по някога ние я разрушава ме.
13.Слушаш ли вътрешния си глас при вземане на решенията си или разума надделява по някога?
Вътрешния ми глас е водещ.
14.Какво представлява един твои ден от седмицата и един ден от почивните ти?
Когато работя, съм доволна, че Бог ми е дал възможност да помагам на хората, защото моята мисия е такава. Когато си почивам съм с най-близките си хора. А за съжаление много малко време ми остава и за четене на книги. Но така или иначе добре успявам да балансирам всичко в живота си.
15.Смяташ ли, че човек трябва „да бъде смел” за да вземе интервю от теб?
Не, аз съм обикновен човек като всички други хора. Един е роден за едно, друг за друго. Надявам се, че не притеснявам хората с това, което правя, защото аз го правя за тяхно добро.
16.Как се чувстваш по времето на това интервю?
Добре, спокойна съм. С едно голямо чувство за благодарност,ч е вземаш интервю от мен, защото по този начин доста хора ще разберат, какво работя, какво постигам, което ще даде една светлина в тази посока.
17.Каква е „тайната подправка” за успех в твоя живот?
Спокойно приемане на фактите, слушане на вътрешния ми глас-както вече казах и много любов към всичко това, което правя.
18.Какво е вярата според теб?
Вярата е това, което ни крепи в трудни моменти и ни дава сили да продължим на пред.
19.Би ли разказала на моите читатели, как започна всичко при теб?
Разказала съм го в една от книгите си. Аз съм трето поколение наследствен лечител на човешката душа, защото с това са се занимавали моите пра баби. Така аз от дете съм носила тези си дарби и така с времето малко по-малко ребуса се е сглобявал. И вече над 23г. работя само това. Но аз имам и гражданска професия „детска учителка”, може би това много и ми помага да търся и приемам човешките души съвсем по детски и да съм готова винаги да ги разбера, да им простя и да им покажа „според мен” кои е правия път по които трябва да продължат.
20.Каква е връзката ти с моя роден град (Лясковец)?
Роднинска.
Как се чувстваш когато го посещаваш?
Много ми е добре, когато идвам в него. Винаги идвам с усещане, че ще се заредя с положителна емоция, защото и роднините ми много ме обичат като човек и ме ценят. Всъщност аз обичам да ходя там където ми е приятно, защото много малко време имам за най-близките си хора.
21.Какво би споделила от опита си за закона за Кармата (причината и следствието), закона за Привличането?
Това е много обширна тема. Аз лично вярвам в прераждането и имам своите доказателства за това. Смятам, че човек трябва винаги да мисли какво прави, защо го прави и дали има право да постъпва по точно този начин.
Тук означава, че ще намесим закона за личния избор/свобода на човека?
Точно така. Човек има право на личен избор, сам да решава кога и как трябва да прави и държи към другите хора, което след това си дава своето отражение.
22.Помниш ли как се запозна с мен преди време.
Разбира се, че помня, но за това ти можеш да разкажеш. Това е твое право, аз пазя личните тайни на хората/клиентите си.
Не аз искам от теб не да разкриваш тайните ми, а да разкажеш как ме почувства когато се видяхме?
Почувствах те, като човек които имаше нужда някои да му подаде ръка, да го разбере и да му помогне. Много често получавам  различни послания (или съвети) за даден клиент. При теб беше  да направиш/нарисуваш едно дърво и когато направиш едно добро дело (според твоята преценка) да закачваш там по една от трите цвята ябълки: жълта, червена, зелена. За моя радост клоните са отдавна при трупани и ще се наложи да създаваш цяла овощна градина.
23.При условие, че има толкова много хора, които страдат, дали  те самите имат пряка вина за това или наистина има странични вмешателства (които създават изкуствени спънки и тормозят хората)?
Една от причините може да е тяхната,  другата може да е стечение на обстоятелствата (макар, че няма нищо случайно).  И не на последно място са и енергийните  вмешателства. Аз толкова години се занимавам с това и се изненадвам неприятно, че хората се занимават съвсем спокойно и влизат в свободната воля на човека и по този начин разрушават добри тандеми: семейства, бизнес партньори, цели родове като цяло.
24.Безкрайно много ти благодаря, то няма да е последното със сигурност. Какво ще пожелаеш на моите читатели за последно от тук?
Плувайки в информацията, която даваш чрез интервютата си, хората ще се сближават. Ти умееш да го правиш. Дори и да не те познават те имат усещането, че навлизат в дълбините на душата на човека. И по този начин се създават едни приятелства по съзнателни. Аз миля, че това е един невероятен вариант и те приветствам за това ти решение, да вземаш интервюта от такива като мен. Това, което мога да кажа е, че аз имам шест издадени книги, а в момента в процес на писане е седмата, в която ще се разказва точно за негативите, които са създадени и как им е противодействано от мен.
….Елка Стефанова имаше кабинети в следните градове, където приема хора след предварително записване: Велико Търново, София, Благоевград, Нова Загора.
тел за контакти и записвания(тя не дава консултации по телефона): 0889 248 018
22.11.1958 - 23.11.2021!