Само-Рефлексия на ходилата!

 Само-РефлексоЛогията на ходилата също е на мода!

Ако нямате под ръка като мен - рефлексотерапевт (а самият аз съм такъв... и другите имат мен), можете да следвате тези малки стъпки, за да си създадете уют, комфорт и пълно отпускане (не харесвам тая дума "релакс")! Е, не е съвсем  същото, но все пак е повече от нищо, като превантивна мярка за добро здраве... дори когато сте уморени и агонизирате от напрежение... освен това отнемането на стреса от тялото е 90% от свършената работа...

Стъките за прилагане са:
- Четете - за да знаете - "как";
- Накисване на краката;
- Престой върху апликатори - саморефлексология;
- Мазане с мазила и помади и подсушаване;

Тук не можете да сбъркате, но можете да откриете страстта си и да разберете, че всъщност е прекрасно занимание и едновременно когато го преживявате е наслада. По един невероятен начин премахва стреса от ходилата, глезените и краката ви и по етапно от цялото тяло... сякаш нещо  "изтича" от вас... а при вас остава едно любвеобвилноуютно памуково усещане на мекота...

Уф, започнах да говоря/пиша като терапевт, какъвто всъщнос съм от 28 години и работата с ходилата на хората ме свърза с нови житейски съдби (и често докато работя върху ходилата отключвам сълзи на "разместени" мисловни пластове и връщане на стари неотработени спомени), от които аз също се уча... и продължавам да "понаждам" знанието си... за да съм релевантен и в услуга на клиента!

Терапевт: #христоотлясковец