хри100ви стъпки...



масло от джоджен
Хри100ви стъпки: Това е продукт създаден от мен с цел подпомагане на моята дейност/масаж/ за да не ми се налага да се оправдавам пред клиентите ми, че „продукта, който ползвам е неефективен” а и те не ги интересува това.

Припознаването на продукта с името Христово не е и случайно, защото първо аз съм Христо и вървя по Неговите стъпки, който спазвайки определени неща ме водят към него. Нямам големи познания по вероучение, но съм вярващ в себе си човек. Не държа да съм водач на някого, въпреки, че мнозина ми подражават; не държа да съм учител на някого, но така се е получило, че се учат от мен мнозина; от как спрях да общувам, започнах да пиша, а писането ми обикаля целия свят и бива припознавано като нещо близко до душата на всеки.

Хри100ви стъпки е масло от джоджен и още нещо. Това е продукт създаден от мен и все още е на една година от как съм го създал. Силата му, славата му те първа му предстоят. Не държа да има големи овации, защото аз съм го създал, а защото е наистина истински продукт и действа мигновено. Създаден по рецепта, която нося със себе си от вековете и която чак сега се позова за моята нужда от дълбините на сърцето ми. Благодаря, че вече мога да се похваля с нещо, което излиза от мен и заминава по широкия свят, както книгите ми. Всичко се случва без да се напъвам.
Хри100ви стъпки е продукт, който освен за масаж, може да се ползва и като козметичен продукт за цялото тяло, и едновременно с това си готвя и боба в къщи, защото е от зехтин и джоджен/ха сега-шах/.

Ще се намерят хора да оценят продукта, както ще се немерят и такива, който няма да го забележат, но за мен е добре да го покажа на белия свят и той да намери своята ниша на пазара и с времето ще му се събира славата на един изключителен продукт. Желая ви приятни мигове с продуктите с това име: Хри100ви стъпки.