За мен е особена чест!!!


За мен е чест!!!

Връчване на поканата от Директорката
За първи път в живота ми се случва да получа покана за гостуване на откриване на учебната година в училището в което съм учил-НУ”Цани Гинчев” гр.Лясковец.
Въпреки, че са ми дърпали ушите, защото не съм слушал много като дете аз много се радвам винаги, когато влизам отново и отново в първото ми училище. Особено когато имаше един голям период в, който дори не бях минавал от там.

Бях поканен от директорката на училището да гостувам на откриването на учебната година на 17.септември 2012г. Когато отидох да си взема поканата ми стана толкова мило и драго, че отново съм тук където виковете и бягането бяха нещо нормално въпреки установените норми на поведение.

Знаете ли, колко е прекрасно да те поканят на такова събитие и да искат да присъстваш като гост. За мен наистина е чест да гостувам тук в това училище, защото имам най-прекрасните спомени от него и учителите си. А сега вече като голям в навечерието  на 33-тата си годишнина и написал 16-сет книги ще прекрача прага на училището като малко по-голямо дете на природата и отново ще вляза за да съпреживея трепета на първокласниците. Шумотевицата на момчетата, корделите на момичетата, балоните и пълните чанти с учебници.

На добър час на всички малки и големи ученици…

А и днес в събота/15.септември/ ден преди откриването на учебната година НУ”Цани Гинчев” има рожден ден/1906г./

Благодаря, много за първите букви „А” и „Б”….
                                                                                                Христо от Лясковец