Случване по Коледа!

Коледа пристига, времето лети, празниците носят щастие и сбъднати мечти.

Всичко е прекрасно, но в някои души, щастие не грее, а е пълно с разбити мечти.
Усмивката е тъжна, няма го живецът, нещо липсва и те кара да плачеш вечер.
Време е да сложиш края, да поставиш точка, вместо запетая.
Време е да изчистиш спомените лоши, време е да кажеш: „Случилото се, което ме тревожи, скоро ще е само сред спомените лоши”.
И за мен ще дойде щастие безгранично, и аз ще се науча да не приемам нищо лично.
Ще се науча, че дори и да боли, дори и да плача, животът пак ще продължи.
Ще знам, че колкото и да обичам с ярко сърце и плам, там където ме отричат, няма да мога да запаля дори вулкан.
Ще се науча да пазя моята душа, да слушам по-често какво иска да ми каже тя.
Защото аз така дълбоко я нараних, а тя си остана моя светая светих, за разлика от тези, които ми се кълняха във вярност, а ми забиха меча остър и избягаха коварно.
Ще се боря вече да бъда себе си докрай, и няма да позволя на другите, да ме контролират и да превръщат живота ми в страдание безкрай. Ще вярвам, че мога да победя, но с усмивка, любов и топлина, и то само там, където има светлина, и злобата и суета и суетата са отстъпили място на искреността, на истината и предаността.
Ще знам, че всичко е уроци на тази земя, и ако не се уча няма да вървя напред и да раста, а ще давам път на посредствеността.
Ще поемам отговорност за грешките си аз, защото те са моя ценен източник на опит в този свят.
И накрая, когато се обърна към себе си аз, ще се гордея, че вече се обичам безусловно и е сложен край на всяка власт, която се опитва да ме отклони, да ме спре, душата ми да унищожи, и отново в клетка да ме сложи, за да ме подчини, и да стъпче моите мечти.


Коледа настъпи - най-после е ден, подарък най-голям получих, върнах вярата си в мен. Вече съм това, за което се родих, и следвам моя път, от мен определен, гледайки напред с поглед устремен.
(от нета)