Thai Massage - Lyaskovets!


Имах Мечта, която Желаех да осъществя още преди много години(поне 25). Исках да стана МАЙСТОР но в друга област(почти като моя Дядо - Христо, нищо че той никога не е имал Лиценз за Майстор, но какво от това, ТОЙ бе ДОКОСНАТ от СЪДБАта и надарен с упоритост и постоянство чрез,  които се бе откроил - за това го търсеха- като МАЙСТОР). Въпреки, че МЕЧТАТАТА ми не беше осъществена на практика - толкова години(поне 10), аз още в началото я бях стисналздраво“ в ръцете - представяйки си я в съзнанието си достатъчно ясно и често. Буквално живеех и спях с нея! Толкова много пъти я преживявах, че излъченото от Сърцето ми - Желание се превърна в моя Съдба! Първо го работя после го уча!!! Така за да мога умело да се възползвам от Голямата Магия трябваше да бъда Първият, който (от)Давам, и това, което поДАРЯвам или ПРОдавам, да бъде лично и Персонално, както и неочаквано за всеки един Получаващ. А именно то бе Докосването ми чрез МАСАЖът. Така мисля, че на човек като мен, който знае какво иска, му личи. А когато знае какво прави, му личи още повече. Всеки ден правя всичко, което разбирам и мога с премерено подплатено самочувствие, без излишен "шум" и фанфарна суета. Само така съм разбрал от опита си, че си тежа на мястото, а на който му трябвам - вижда моята ИСТИНА в действие.

Изкачвам Върховете не за да може светът да ме види, а за да мога аз да го зърна поне за миг. Така се превърнах в човек на личното Достижение, защото постоянно се движа напред. Притеглих тази Цел - в обсега си и веднага се захванах с поставяне на друга. Поех, я като ЛИЧЕН ангажимент към самия себе си. Така се Предизвиках да правя нещо, което МОГА – докато Искам, защото после може и да ми се иска, но да „не мога“. Кой знае.

Няма да лъжа, че никак не ми бе лесно да работя всеки ден през онези отминали години за нещо, което много силно исках и то все да не се случваше - през годините, защото трябваше много тихо и търпеливо да чакам за него докато работя - по въпроса, през всичките си ДНИ на своята практика, защото всяко мое израстване си имаше някаква ЦЕНА... но ако не го бях направил - сега (сиреч тогава), нямаше да мога да стигна до момента, когато най-сетне имам Видим Резултат (ДНЕС)... О, Господи Сбъднах и Последната си МЕЧТА - ЗАВЪРШИХ “Thai Massage - Level 1,2,3” – близо цял месец всеки ден - Лекции и  Практика на КОЛЕНЕ - за това съм Практик.


Всеки Мечтае да се превърне в ЛЕГЕНДА, докато не дойде време да свърши къртовската работа, която легендите вършат - трудейки се неуморно извън прожекторите - като мен. Така това, което бе трудно – за мен в онези дни, изискваше месеци, понякога години; а това, което ми изглеждаше невъзможно (на пръв поглед), съвсем простичко казано - изискваше от мен, целия ми фокус и повече - посветено... време!

Въпроса бе да нямам "врагове" вътре в себе си през това време, които да ме само-саботират (не, че не открих доста - замаскирали се добре). Голямо Помиряване и Опрощаване се наложи да се Осъществи - в самия мен, за да стигна дотук. Така разбрах, че Силата на Мисълта ми зависеше от нейното ПОСТОЯНСТВО, а нейното постоянство се осъществи  чрез силните импулси на СЪРЦЕТО ми (Защото единственото по-велико нещо от Силата на Умът ми, се оказа - куражът на Сърцето ми). Иначе трудностите, с които се борех тогава, щяха да се окажат "доброто старо време", с което ще се забавлявам УТРЕ, разказвайки за него... с доза носталгия. От години по-малко приказвам и повече действам - за това не приличам на другите "разказвачи на приказки"... Но аз също имам своя РАЗказ, макар и по-дълъг, по-шарен, но не и натрапващ.

Това с което съм възнаграден не е „моят“ ТАЛАНТ - нищо, че „хората“ виждат само него, без да имат достъп до упоритите ми усилия и лишения докато стигна дотук защото ако не бях ПОСЛЕДОВАТЕЛЕНО - УСТОЙЧИВ, ПОСТОЯНЕН, ЦЕЛЕУСТРЕМЕН, ЦЕЛЕПОЛАГАЩ, КОПНЕЕЩ, ПРЕЖИВЯВАЩ  го ПРЕДИ  да го ВИДЯ - СЛУЧВАйки го, то всичко друго щеше да е някакъв хаос, като при другите хора. И да сме еднакви всички до един. Само така  упорството ми помогна да осъзная, че съм РОДЕН с този Истински ДАР, който е живата БЛАГОСЛОВИЯ от БОГа, а това което правя с него, е моят ДАР за БОГа, служейки на ЧОВЕЧЕството - Докато ДИШАМ!!! Така всеки ден Осъществявам работата си НАСИТЕНА с живот на Терапевт, а не оставям животът ми да е погълнат просто от някаква си скучна работа - заработвайки някоя чужда „мечта“. Осъзнах, че през последното  Десетилетие не „разпръсквам“ гения си, за да бъда „добър“ в много неща, когато в себе си ПРИТЕЖАВАМ способността да се превърна в ЛЕГЕНДА, но само ако работя усилено върху ЕДНО нещо... Правя го всеки ден - ДОКОСВАМ - хората! Life Goes On.

Аз знаем, че всички Вие имате на разположение много начини да поддържате своето здраве, затова Ви благодаря, че избрахте моята работа на Тайландски Терапевт - ДНЕС!

Чисти думи от един мечтател: Христо от Лясковец!