Julio Iglesias-La Carretara



Вали…шосето мокро…
колко е дълъг пътят…
колко дълго очакване…
Километри изминати с мисълта за Нея…
каква нощ…каква тишина…
само ако знаеше Тя…
Пътувам…мислейки за нея…
светлини на коли, които отминават…
шум от камиони,които бързат…
няма хора по илиците…
вали…селцата край пътя…
спят…а, аз пътувам, мислейки за Нея…
Продължавам напред…търся те…
в края на пътя ще те намеря…
увеличавам скоростта …
баровете по тези места са затворени…
хотелите…винаги очакват влюбени двойки…
Един влак пресича пътя ми…
толкова е дълъг и бавен…
терзаят ме…мислите.
Мисля за Нея…
Докато си я представям…
съмненията ми нарастват…
излязох от един завой, без да осъзнавам,
че стрелката показва сто и четиридесет…
Продължавам напред…търся те…
в края на пътя… ще те намеря…
увеличавам скоростта…
Вали… и шосето мокро…
а аз изпитвам ревност…
мислейки за нея…
изгубен сред съмнението…и мъглата…
оставам сам, без гориво…
Вали и шосето е мокро…
а аз ревнувам…копнея очите и…
Вали и шосето е мокро…
не знам дали…не е с друг…
само ако знаех…
Вали и шосето е мокро…