Представяне на книгата ми...


...Искам да бъда просто човек….

...Не може да бъдеш просто човек, защото ти си като мен- каза Мариана Василова днес в парка пред театъра „Иван Вазов”.

Днес на 08.10.2012г. в 18:00 часа се състоя представянето на книгата ми „Христо от Лясковец и Приятели” и на прекрасната ми приятелка и поетеса Мария Янакиева- „Диви цветя”. Мястото беше Столична Библиотека на втория етаж в зала”Вяра”.

Пристигнахме там с час и половина преди това за да се адаптираме и да се отпуснем непосредствено преди самото събитие. Аз искам да си призная най-чистосърдечно, че изключително съм радостен, че бях привлечен по някакъв невидим и магнетичен начин от Дейзи Патън и успях да се отпусна и заредя. Успях да бъде себе си сред свои днес когато беше значимото събитие заради което съм в София аз бях отпуснах и щастлив. Е малко брадясал и с жълта вратовръзка, но какво от това. Хора започнаха да прииждат и да се настаняват. Успях да уредя, чрез водещата на програмата да намерим камера и апарат за да се запамети и филма и снимките. Това свърши един прекрасен човек-Павлин Петров.

Водещата Дани ни поде с нейният талант и успя да създаде един неповторим и запомнящ се миг. А мигове не липсваха и всичко вървеше не по наш сценарий, а беше пълна импровизация…

И аз имах честа да разкажа малко за моят път за да стигна до тук и посочих Митко да стане и да дойде за да говори пред аудиторията. Той е създател на Izdavam.com. Той обясни всичко, което беше решил да каже и аз продължих.

Ще ви оставя да се насладите на филма,който направихме за всички, който не можаха да дойдат и да участват на живо…