БлагоДарност за Изобилието ми!

Обични Пари, БЛАГОДАРЯ ВИ, че идвате при мен! Радвам се да осъзная, че ви има. Винаги ви се радвам и ви посрещам с отворени обятия! Вие сте мои приятели и аз ВИ ОБИЧАМ, заради факта, че съществувате. ОБИЧАМ ВИ! 

Ако правя нещо не както трябва, МОЛЯ, подскажете ми как да поправя тази грешка! Каквото и да ми кажете, винаги ще ви изслушам! Много сте скъпи на сърцето ми! ПРОСТЕТЕ МИ, че толкова дълго време до сега не съм разговаряла с вас и не ви смятах за живи! СЪЖАЛЯВАМ, ОБИЧАМ ВИ! Смирено ви МОЛЯ ЗА ПРОШКА! Трябваше по-често да се вслушвам във вас и да черпя от мъдростта ви. 

БЛАГОДАРЯ за всичко, което правите за мен! Това е неизмерим подарък и толкова много значи за мен - БЛАГОДАРЯ! БЛАГОДАРЯ, скъпи пари, че идвате в живота ми и мога да се наслаждавам на вкусна Храна, на Топлотата и Уюта на моя Дом, да получавам нови знания и впечатления, да пътувам и снимам, да дарявам на хората Стойност и Радост! А на Жена си, да Дар-явам с най-скъпото си Време-то и деца! Благодарение на вас аз (мога) да се наслаждавам на живота! БЛАГОДАРЯ ВИ! Прегръщам ви! 

ПРОСТЕТЕ МИ, че по-рано не ви отделях внимание! СЕГА АЗ ИМАМ Хо`опонопоно и НИЕ С МОЕТО ВЪТРЕШНО ДЕТЕ искаме ДА ИЗЧИСТИМ цялата стара памет и блокажи, свързани с вас! Тази памет, която е в мен. И сега, разговаряйки с вас, НИЕ ВЕЧЕ СЕ ИЗЧИСТВАМЕ! 

Иска ми се да пия от топлината, с която ви чувствам! Иска ми се да танцувам от това, че вие ме чувате! Искам да ликувам от това, че ви има! Вие сте ми нужни! ОБИЧАМ ВИ! БЛАГОДАРЯ ВИ! Вие сте забележителни и при мен винаги сте – желани, чакани, любими! БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ВСИЧКО! БЛАГОДАРЯ ВИ ЗА ВСИЧКО! Вие сте мои приятели! И аз винаги ви се радвам! 

ОБИЧАМ ВИ! 
ОБИЧАМ ВИ! 
ОБИЧАМ ВИ!