"О"(като) ОРГАЗЪМ!

Лично аз винаги съм готов да уча, макар че невинаги съм готов да бъда поучаван.

...Трябва ли да ви убедя да правите секс? Не. Сексът е естествен начин за създаване на поколение. Но, освен това, сексът може да донесе Щастие и Облекчение. 
Ето още една добра новина: един оргазъм може да помогне за подобряване на вашето здраве. 
Една от основните причини, по време на оргазъм да се чувствате толкова добре е, защото мозъкът ви освобождава хормона на удоволствието - окситоцин. 
Окситоцинът се нарича още "хормон на любовта", защото играе важна роля и улеснява социалната връзка между хората. 

Може би някой от следните точки ще допринесът за по дълбоки разбирания  относно оргазма и неговото значение в живота ни...

Оргазмът облекчаване на стреса.
Аз лично не разбирам, защо много анкети ги пишат анонимни...аз пък не се срамувам да кажа, че правя секс и изпитвам качествени оргазми, както и създавам такива на моята прекрасна Мърка...
 По време на оргазъм, хормона окситоцин се освобождава от нервните клетки в хипоталамуса(област на мозъка) и се влива директно в кръвния поток. Самият ни оргазмът е вид преживяване което ни освобождава от  напрежението, а самия хормон окситоцин стимулира чувството за топлина и спокойствие. За то е редно да има повече отпускане, а не стягане...

Оргазмът може да ви постави в графа Значим Човек за любимия, и е по-малко вероятно да има изневери.
Когато си Доволен, Удовлетворен, Признателен от връзката си с любимия човек ти не само, че няма да гледаш в друга посока, а ще можеш да се разгръщаш в дълбочина. Тъкмо тогава още повече ще си заслужил „майстор на спорта“ и не изпадащ от графа Значимост в дните на любимия..

Женският оргазъм може да направи мъжете да се фокусират по-добре.
Има толкова много страст в оргазмът, че някои хора отделят специално внимание и практикуват  "Сливане на телата в Едно в поза за медитация-но вплетени един в друг". В тази поза двамата партньори се фокусират върху постигането на женския оргазъм(с цел). Дори Истинските и Откровени мъже(като мен) твърдят, че получават ползи за здравето(си), като задоволяват жена(си). Дори си признавам, че намирането на въпросната G-точка на Мърка ми помага и ми подобрява концентрацията по време на работа(ми). Не може да се отрече, че съм добър орач и миньор(ровя дълбоко и целенасочено)...

Оргазмът може да помогне в борбата с безсънието.
Не разбирам, какви са тези хора дето са готови да вземат хапче за сън вместо да си доставят оргазъм(та макар и сами на себе си)... Защо трябва да лишаваме себе си от оргазъм само, защото не било прието или не било редно, а?
 Всеки си има своя ден, но нечии дни са по-дълги(защото в тях има повече Оргазми)...


Оргазмът при мъжа може да направи една жена, по-малко
депресирана.
Хиляди случаи има на проучвания, че ползването на презервативи от мъжа, докато прави секс, разваля секса на жената. Защото когато си без презерватив усещането е различно и всяко докосване на всички нива на допир е важно. Също така има разлика и ако си се „въздържал“ от секс дълго време. Това е индикация за много по-малки признаци на депресия от женската страна. А фактора оргазъм и в двата случая подсилва връзката на двамата.
 Какво означава това ли? Сега ще ви кажа. Спермата, е резултат от мъжкия оргазъм. Тя може да бъде ефективен антидепресант за жените. Обаче това наистина не важи за безразборните връзки или „случайните“. По някога „доверието“ не е достатъчно да правиш секс с някого.  Спермата попаднала веднъж във влагалището на жената променя настроението и, защото усеща топлината, уюта, свободата и крайния продукт на първа фаза. Също така на това може да се наблегне, ако бременността не е планирана, за да няма „грешки“ нещата могат да бъдат плавно изпълнявани, да няма чувство за вина, която обикновено после я насочваме към половите си органи.(звучи ли ви познато, защото има толкова много туморни заболявания) Хормоните на щастието могат да бъдат открити в кръвта на жената веднага след еякулацията на мъжа след любовен акт.


Оргазмът помогнат за облекчаване на болката.
Щастливия оргазъм, не изнасиления и изсмукан от пръстите си оргазъм облекчава всички видове болки, като се почне от артрит и се мине през оперативни намеси, та чак до раждането. Това се случва благодарение на хормоните окситоцин и ендорфин. За това не бъдете толерантни към болката, а търсете своят точка на отпускане и релакс, та било то и чрез един или повече оргазми.

Оргазмът е изключителен предпазител на организма ни...
 Преди време ми беше попаднало едно изследване на определен брой мъже, на които им е взета кръв непосредствено след мастурбация и секс. Благодарение на оргазмената възбуда, това увеличило силата и стремежа на клетките, за да се справят със заразата или заблахата от разболяване от даден вид.  Това преспокойно мога да го нарека Изключителен анти-вирусен стимулатор, които ни помага да преодолеем „бъгването“ на организма ни. Оргазъм е решението.

Оргазъм или Удоволствие от живота  може да  помогне(на човечеството) да живе по-дълго.
Нека ни е ясно, че щом веднъж сме изпитали оргазъм под една или друга форма, ние си го търсим. Не е никак сложно да кажа, че си го „търсим като наследство“.
Сексуалната честота и довеждането и до качествени оргазми(не инсценирани) влияе пряко на дълголетието и здравословното състояние и при двата пола. Повече активните в леглото(4-6 пъти в седица) и достигащи до оргазъм предпазват сърцето си от коронарна болест на сърцето. А по-малко активните сякаш „викат“ с антипатията си самите заболявания.
"Хората често казват, че мотивацията не трае дълго. Аз заявявам, че при къпането е същото – затова го препоръчваме ежедневно."


Оргазмът също така стимулира мозъка ми.
Подобряването на оргазма и неговото увеличаване ми донесе един  красив преход от едно състояние на мозъка ми в друго. Станах много по-продуктивен и активен в много детайли, които дори не съм подозирал. Щастлив съм, че самата проводимост на всички елементи протича гладко в тялото ми. Мозъка ми работи „ненормално“ бързо и е като бръснач. Също така ми иде да спомена, че с такава радост създадох и своята книга породена от творческия оргазмен процес Art или Do. Не се лишавайте от него за сметка на нещо друго. Увеличете и се раздайте до край-когато си заслужава.


Оргазмът може да ви накара да се чувствате и да изглеждате  млади.
Забравете пластични операции, или козметични продукти, просто имайте качествени  оргазми дълго време(през живота си). Повече оргазми(но след полово сношение) освобождават хормона на растежа, което респективно кара кожата и цялото тяло да се чувства младо, жизнено и в единство с обитателя си. По тази логика всеки уважаващ себе си човек не трябва да проси любов или оргазъм, а да се настрои на тази вълна и да даде максимума от себе си за да случват нещата. Не чакайте някой да „ви падне от някъде“. Създайте го... "Ако можеш да си го представиш – можеш и да го постигнеш."

Оргазмите стават все по-добри с възрастта.
Няма причина да спре да правите секс, когато пораснете. Напротив аз почнах сравнително късно с любовта, любенето и секса. Но мисля да му се отдам с моята скъпа Мърка до дълбока старост(стига свещта да не угасне-т.е да не мога да го вдигна). За това с познанията си, които имам от Тантра учението съм толкова доволен когато мога да доставя и да ми доставят оргазъм. Щастлив съм, че това е двоен процес допринасящ за израстването и разтоварването на всички сетива. Опознаването и проявяването на разбиране е много важно. Не всеки се е родил научен, какво да прави, но всеки може да положи усилие да се научи и да бъде все по-добър в леглото, гората, колата, асансьора или банята. Дори, от начало Оргазма  да ми изглеждаше безмислен, повярвах на Вселената, защото знаех, че тя няма нужда да ми се обяснява точно сега.
 Така че, никога не спирайте преди  оргазмът да е настъпил!

P.S.:Повече оргазми, повече щастливи и усмихнати хора.Не ги жалете тези вагини и пениси. Къде ще ги занесете?!