За драскането...


Днес сутринта докато съм бил в гората е станало нещо интересно…блога ми е стигнал 10.000 посещения.

Още когато го създадох блога на18.02.2012г. се питах, какво ли е да видиш брояча си например на 10.000 посещения. Е няколко месеца вече наблюдавам хората, как четат и явно им харесва, това, което съм написал. Признавам си, че не всеки път съм толкова уверен в себе си, когато пиша, защото и аз си задавам въпроса: „Дали това ще се хареса?”

Но днес като видях цифрата съм много доволен от себе си и искам да благодаря на всички знайни и не знайни от мен читатели, прочели нещата, който съм надраскал тук. Това тук за мен е нещо нормално и да си призная ми помага да освободя доста заряд, който се създава в мен.

Все ми е тая дали съм драскач, писател или някакъв друг в очите на хората. Важното, за мен, е че правя това което обичам…

P.S.: Благодаря за невидимата подкрепа…