Кром-Крем и Вярата в него!

Бог не разкрива себе си чрез външно наблюдение, а чрез вътрешно изживяване! Трябваше Джоджена да ми спаси живота, че да му обърна внимание... и ето силен рекламатор съм му днес!
Няма неизпълнени мечти,има изоставени желания!!!

Прочетох в една книга, че ако не се науча да мечтая за нещо голямо, други хора ще го направят вместо мен, а аз ще трябва „да им помагам“ да сбъдват своята/тяхната мечта, но не и моята такава.

За целта съм се насочил точно преди 5-6 години да създавам следа както с „Маслото от Джоджен“ и „Кром-Крем“- ът ми, които са част от Първа Продуктова Гама: „Златните 7“. Днес ще се разходим из пътя, които си мислех, че аз диктувам, но уви и тук природата диктува правилата. И ти казва, ако щеш...

1.Ще започна оттам, че където исках да е позициониран Джодженът в градината Вселената само ми се усмихваше ли, усмихваше... докато накрая разбрах, че колкото и да се напъвам да е там-някъде си определеното от мен в градината, ще бъде тук - някъде си и ще се развива с лекота. О, какво мога да кажа в защита на моето невежество относно как точно да се случват природните закони сред растенията... пред очите ми.

2.След това започнах да търся опаковки за да може да има някакъв вид този продукт (специално за крема ще говоря тук), защото в шепи не става да го раздавам. И когато звънях няколко пъти на различни производители за да попитам мога ли да закупя опаковки за кремове, те веднага казваха, че може, но и имаха веднага условие, че искат да взема директно 1000 броя, защото не можело било по-малко... Тогава на последния му казах, че все още не съм пораснал толкова за да си позволя да закупя наведнъж толкова (не че няма с какво да ги напълня), но пък това директно отключи още един стремеж да бъда още по-добър в това, което правя сега, за да стигна практически там за където съм тръгнал... големия свят, и да мога да не се стеснявам когато поръчвам опаковки. Но благодарение на опцията ми да не се отказвам попаднах на компания с която работя успешно вече години и те разбират, че „съм малък“ но само за сега. Жената, която откликна на поръчките ми за опаковки се държи изключително свежо, коректно и чисто. Като една достойна връзка между производството  и клиентите, за което и благодаря сърдечно. Да, аз съм съ-Творец и създавам много неща, както до сега така и за напред. И тези, които „ме разберат“ и ми подадоха ръка в началото когато бях беден, начинаещ и суховат в общуването с когото и да било, ще помня този жест завинаги поради факта, че в началото всички истински предприемачи са равни на старта и не разчитат сляпо на чужда помощ. А ще направят и невъзможното всичко да е възможно и достъпно. Вярно „губи се време“ да се справиш самостоятелно, но вкусът от успеха е наситен с повече антиоксиданти от колкото да чакаш на готово... изцедения сок от чужди ръце. Струва си човек да почака и да се потруди преди да иска да харчи, или да е в топ 10 на списание Форбс(Forbes).

3.След това дойде мигът на истината. Да гледаш как това „малко нещо“
което се побира в едната ми ръка стои в офиса ми и го наблюдавам мечтаейки за съдбата му... Но повярвайте ми, дори и ние да сме създателите на каквото и да е, то всичко си има собствен път, който ние можем да моделираме, но нямаме право да убиваме... мислейки си, че  ние сме произхода на най-доброто за него. Така дойде мигът на една позната преди 5 години да ми се „развика по телефона“, че съм създал нещо, което е задължително да пусна да обикаля свята. Това ми подейства като „вълшебната доза“ подтик, от който сякаш се нуждаех. Вече бяхме забелязали, че самият крем има вълшебен принос към следните проблеми, който тормозят хората:

-Външни и вътрешни афти на устата; напукани устни; хемороиди; гъбички по ноктите; напукани пети и длани; мазоли; изгорено от Слънце-или от пръсната мазнина; кокоши трън; подсечено по кожата; прави ръцете ми гладки; кожата на лицето уникално свежо, приложен като маска за лице (едни жени го ползват за дневна-други за нощна маска); обогатява кожата и предотвратява стрии;... Това е само една малка част от букета, който успяхме да разберем...от пътя на създаването му.
(Освен това имах благоразумието да подаря на един тогавашен „мой приятел“ от крема и той след време ми сподели, как добре си смазвал пантите на вратите с него за да не скърцат. Вярно разбрах за още един метод на приложението на крема, но от тогава не желая да общувам с този човек)...

4.От природата до опаковката този продукт минава няколко пъти през
ръцете ми. Сам си суша Джоджена от плантацията ми, на сянка под асмите. После го съхранявам в проветриви торби от американ (едно време в казармата си правехме партенки от него). После идва ред на създаване първо на „Маслото от Джоджен“, едва след това на кремът. И когато дойде време за крема се осъществява мантруване по време на целия процес (по другите ширини се нарича баене или наричане). И престояване на продукта под Луната. Опитвам се да създавам партидите от бутиково количество по пълнолуние. Оттам започва пътят на всеки един крем...От широката и пълна Луна.

5.Не знам дали съм вярвал в началото, че пречките през, които съм преминал са стъпала по непознатия за мен Път,  но със сигурност проблемите и затрудненията са били уроци от Вселената, които са били изпратени, за да ми помогнат да развия нови умения в мен, релевантни за днес, сега и тук!

6.През годините съм подпитвал различни хора дали проявяват интерес „да ми помагат“(само с физическа работа), но всички искат да са шефове на заплата, а не да са фрийлансъри и от тях буквално да зависи обема свършената работа и съответно релевантното заплащане насреща - но след това. Не разбирам тези хора, които единствено парите са им стимул... да си мръднат пръста, да си отворят очите сутрин или мозъчните гънки... а колко други по-съществени стимули има... не е истина просто. Дори имаше хора, които отказаха да се съгласят да обуват ботуши за директна работа в градината, да хващат лозарските ножици за да берат рано сутрин продукцията, но пък проявяваха любопитство към тайната на крема и колко е сигурно „сигурното заплащането“... А това не можа да ги мотивира да кажат сбогом на работата си, за да са при мен... О, Господи преди да си науча урока и аз питах същото: първо за пари когато кандидатствах за работа и чувах месеци наред „ние ще ви се обадим“... но така и нищо не се случваше. Но от моята скъпа приятелка от Троян(Бог да я прости), научих: „Как би искал нещо човек, който кандидатства за работа в компания или при работодател, без да е дал нещо от себе си или не е допринесъл с нищо за нейното развитие и разпространение на продукция, а би искал пари и то веднага на края на месеца?! Как по дяволите, се дават пари на първо интервю?!

И така в работата ми на терапевт-масажист с 23 години работа с хора разбрах много, срещнах много хора и те срещнаха мен. Работя само с авторското си Масло от Джоджен вече 6-та година и съм удовлетворен от работа с него, както и всички, които са под ръцете ми. Вярно по някога ми се иска всеки ден да правя подобрения, да разпространявам рекламата с голям размах, но в същото време не го правя за да не изгубвам нещата от поглед и да мога да съхранявам качеството на продукта си. Нямам за цел да изгубвам или предавам сърцето на магията, чрез която стигнах до тук. Но пък копнея за мигът, в който ще дойде времето в което ще допусна хора чрез „Ден на отворените врати“ да могат да се докоснат хиляди в определен ден от месеца до магията и ако искат да съдействат с мнения и препоръки пощата ми е винаги отворена за такива: ico.ice@abv.bg още сега.

И най-хубавата част, но и най-болезнената за мен я оставих като за накрая, но този край е може би поредното начално нещо което правя с цел:

Една докторка се свърза с мен и заяви: „Ако не си развалиш качеството на продукта, които купувам от теб ще работим дълго време заедно?!“ А в тези си думи тя е уловила концепцията ми във въздуха и то директно. За мен е най-важно качеството, да е такова, каквото е било от първия ден и доверието, което се изгражда на база случване. И дори след 100-200 години продължителите на делото ми да знаят точните параметри на продукта и неговата сила като се справят с лекота с всичко. Да вярват в него, както аз. Но с една малка разлика, че на мен дори не ми се налага да вярвам в него, защото: ме сряза стъкло през врата и благодарение на кремът белегът, който показвам навред при презентациите ми, не се вижда. И освен това, това изуми личния ми лекар...

Такива ти ми неща от маслените следи, които оставям с Маслото и Кремът по тия географски ширини, допринесли за вълненията ми при честване на рождените дни на първокласниците...

P.S.: Дръзко но изпълнимо. Във всеки дом поне по един крем, който да разкрива друг вид изживяване и спасение от създадените проблеми...

Реколта от Джоджен 2017г-второ бране!


Кром-Крем



Изсушен Джоджен-2017г.

Кром-Крем

Кром Крем и автора му!