Среща с Духовното и Атанас Дюлгеров!

Христо от Лясковец и Атанас Дюлгеров-Пловдив 2016
И някак си се озовах в Пловдив на 25.март.2016г.

Още щом разбрах, че ще пътуваме на там звъннах на Атанас Дюлгеров за да се видим. Човека ме кани толкова много пъти да го посетя...и „накрая“  Вселената взе, че го изпълни по най-прекрасния начин.Чисто,свежо и в парка...къде другаде може да се проведе една среща на изключително духовно равнище.

Бат Наско е admin и създател на блога-„Среща с духовното“ и вътре списва изключителни неща. Дори когато наш общ любим съ-Творец и неформален учител д-р Уейн Дайър почина, той разбра  от мен. И понеже през последните седмици работя в/у една картина „от игла до конец“ малко преди да тръгна за Пловдив я коментирах с една приятелка. После  я оставих да съхне...

В Пловдив се озовах на терена(стадиона) на ЛОКО-Пловдив.Не бях стъпвал тук никога до сега, а и нямах причина да го сторя. Докато сега вече това е факт. В отбора ми се чудят, как така „не съм бил до сега“...ами ей така!


Не е нужно да бъда, някъде според някоя представа!...

Но се радвам, че успях да изместя центъра на тежестта и направих тази топла среща.