Аурата на Таня е Вече Факт!Заповядайте!!!

Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля.

                                                                                  Махамата Ганди

           По време на разходката в гората ми звънна телефона и беше някакъв
непознат номер. Вдигнах и от среща беше Таня. Понеже били с мъжа си в гр. Елена и ми предложи да се видим. Много се зарадвах, защото наистина исках да снимам жената поръчала си и вдъхновила ме за да създам крема си: Аурата на Таня. Самата Таня!

Тъкмо се върнах от гората и си влязох в дома, и тя звънна отново. Ориентирах ги на къде да карат за да стигнат до мен и така се намерихме. Здрависахме се...и потеглихме към Прити спорт Prity sport-Комплекс с изглед към гората... Гора в която буквално преди половин час бях за да се заредя и освободя от напрежението си. Така споделих с Таня, етикета на крема носещ нейното име и кутийката, в която ще е крема. Толкова бях щастлив, че не осъзнавах напълно, че тя е тук...по особено интуитивен начин. Срещата просто беше изключителна. Спретната и стегната. Но за мен беше истинска чест да се видим очи в очи и да мога да и разкрия част от формулата за крема носещ името и...

Сега ще я разкрия за на всички: Масло от Джоджен, Восък(пчелен
натурален продукт), Иланг-Иланг(етерично масло), и още две неща, които не мога да разкрия...това е! Не е сложна рецептата, но си струва всяка цена.
Вярно е, че тази среща не беше излъчена в праймтайма и никой не стана свидетел на нея, но пък тя касаеше нас самите.

Аурата на Таня е факт!!! БлагоДаря на всички доставчици, мостри(от модели за избор на кутийки), разпространители допринесли за реализирането на Крема с такава лекота...(както китайците бачкат здраво)!!!

Философът Хайдегер е казал: „Никой не може да обича вмес­то теб или да
поеме болката ти.”  Аз бих го допълнил, че съм горд с това което съм  направил... за това продължавам напред!

Най-важното е, че знам, че това което правя е Моя цел но не очаквам тя да придаде „повече“ стойност на живота ми. Това, което правя и постигам го правя предимно за себе си, защото излиза от мен.
                                Христо от Лясковец

Едно от духовните качества на Иланг-Иланг е, че ти насочва вниманието към настоящето. Релаксира те цялостно и в дълбочина. Благодарение на изключителното си и благотворно действие то ни дарява с мост към детето в себе си. Това се оказва изключителен ключ за детската психика в нашето „пораснало“ съзнание, която винаги ни съпътства, защото ние малко или много си оставаме деца(къде на родителите си, къде на природата). След като веднъж имаме „шанса“ да минем през моста и се срещнем с детето в нас ние можем да променим пряко личната си(ниска) себе оценка за самите себе си и пътят е слънчевия сплит. Запомнете го, защото може да ви от огромна полза.
Също така няма да спестя, че от изключителна важност за кожата и нейното предпазване от инфекции от всякакъв тип по кожата и лицето(а в някой острови по света го ползват за да се предпазят от малария). С нежния си аромат и своето фино действие великолепно подхранва кожата и капилярите в нея. Действа антисептично, бактерицидно, спазмолитично. 
Бележи изключителни резултати при всякакъв тип кожа дори от смесен тип. Също така няма да крия, че това е изключителен афродизиак и си има стимулиращо еротично действие... 


За това да ви кажа от сърце, не можете да прекалите нито с него нито с любовта и секса-както и с живота. За това живейте и се изпълнете с любов и помогнете другите да го сторят!

Цена на крема Аурата на Таня - 15лв. - 50ml.