Купища обещания - Нулево изпълнение...

Домакинът каза:
Забелязал съм интересен феномен през много от годините на своето търсене на пътя си. Имал съм често нужда от помощ. Молил съм често за съдействие и помощ от различни хора, приятели или напълно непознати чрез така наречените „връзки“. И знаете ли какво. Нищо не се получаваше от тази помощ! Или аз много очаквах или те нищо не правеха за да стигна до поставената си цел. Питах се хиляди пъти вечер преди да затворя очи, защо стана така и този път. Единствено ме крепеше вярата и продължавах пак. Но все по-трудно можех да махна просто с ръка и да кажа, майната му. Тогава разбрах един безценен урок: Никой не го интересува, какво искаш ти, как го искаш и кога. А още по-малко защо го искаш. Обещават помощ, но не ти я дават. Така е устроен света „купища обещания - нулево изпълнение“. Чак след като си постигнал много голям процент от целта си, хората са готови да ти съдействат. Вече нямаш нужда от тях, но света така е устроен. Сития на гладния не вярва. Още повече на този, който е мечтател.За това когато искам нещо повече не търся първо вън, а се обръщам вътре към себе си. И нещата се случват. Нищо лично, просто си играя на моята игра!

   откъс от книгата ми: "Игра за 66.000.000$" по която работя сега...